Lue keskustelun säännöt.
Menin pyörällä K-rautaan niin joku ukko meinasi ajaa päälle ja huusi että hei tyttö tämä ei ole pyörätie!
23.06.2026 |
Se piha on tosi vaarallinen kun pitää ajaa parkkipaikan läpi eikä ole edes pyörätelinettä missään. Miksi luullaan että kaikilla on auto?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parkkipaikoillakin väistetään oikealta tulevaa, jos ei ole muuta merkitty. Ja parkkiruudusta lähtevä väistää kaikkia..