Lue keskustelun säännöt.
Olen isokullinen ja se on minulle ok!
23.06.2026 |
Vuosia harmittelin, että onpa minulla iso. Nyt olen kuitenkin ihan sinut sen kanssa, että minulla on isompi kuin yli 99%:lla miehistä. Naisetkaan eivät ole valitelleet..kjeh, kjeh.
Kommentit (4)
Tyhmä olet ainakin aloituksesta perusteella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllä kehtaisi tuollaisella naperolla kirjoittaa tuollaiseen leuhkivaan sävyyn. T. 99,9%
Miten voisi naiset valitella kun et ole äitisi lisäksi muiden kanssa ollut edes lähekkäin.
Hienoa, kiitos tiedosta!