Monessa Suomen paikkakunnassa olet asunut? Aiotko vielä lisätä paikkojen määrää?
Kommentit (9)
12 paikkakunnalla olen asunut. Ja oli melko hurjaa, kun esikoiseni oli 6v, niin hän oli asunut jo 7 paikkakunnalla... Tosin kotihoidossa, eli mitään päiväkodin vaihtoja ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
12 paikkakunnalla olen asunut. Ja oli melko hurjaa, kun esikoiseni oli 6v, niin hän oli asunut jo 7 paikkakunnalla... Tosin kotihoidossa, eli mitään päiväkodin vaihtoja ei ollut.
Ja en aio enää muuttaa uudelle paikkakunnalle.
Kolmessa olen asunut. Muuttoja ollut kuitenkin enemmän. Tuskin enää neljättä paikkakuntaa tulee, mutta yhteen noista kolmesta saatan vielä muuttaa.
Viidessä. Tämä viides jossa nyt asun oli myös toinen aikanaan. Tein siis paluumuuton. Enää en muuta.
Niin olen, oikeastaan aika monessa.
Neljässä. Saatan vielä muuttaa, mutta en lähivuosina.
Viidellä. Ehkä vielä vanhoilla päivilläsi muutan.