Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu: lapset pitävät toisistaan, minä en ole varma

Vierailija
23.06.2026 |

Tilanne on seuraava: Miehellä, jota tapailen, on 11-vuotias tyttö, minulla on 10-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika. Olemme miehen kanssa tunteneet noin puoli vuotta, lapset ovat tunteneet vähän vähemmän aikaa. Lapset ovat alusta asti tulleet hyvin toimeen keskenään ja pitävät toisistaan. Nytkin oltiin juhannus miehen mökillä ja lapset jo kysyvät, milloin taas mennään. Ongelmana on se, että minulla ei tunnu juurikaan olevan miehen kanssa yhteistä muuta kuin hyvä seksi ja lapset. Mies tykkää puhua taloudesta, varsinkin sijoittamisesta, F1-kisoista (on niitä kiertänyt ennen lasta useita paikan päällä), matkailusta ja kuntoilusta. Mies on matkustanut niin Euroopassa, Amerikassa, Afrikassa kuin Aasiassakin. Käynyt melkein 60 maata. On puhunut yhteisistä ulkomaanmatkoista.

Minua taasen kiinnostaa enemmänkin lähinnä koti, sisustaminen ja tv-sarjat. Matkaillut olen muutaman kerran Virossa ja Ruotsissa. Muualle kiinnostaa periaatteessa lähteä, mutta matkailu pelottaa. Miehelle taasen tärkeintä on käytännöllisyys, hän ei kiinnosta pätkääkään esimerkiksi huonekalujen tai tapetin estettiikka tai värimaailma. Samoin hän ei seuraa mitään sarjaa, eikä katso TV:stä muuta kuin F1-sarjaa. Voiko tästä näin erillisilla kiinnostuksen kohteilla tulla mitään? Lasten takia kuitenkin haluaisin olla yhdessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä järjestys.

 

Lapset tulee mukaan kuvioihin vasta sitten, kun aikuiset ovat varmoja yhteensopivuudestaan. Jos lapset eivät tule sitten juttuun, aikuiset voi tapailla sotkematta lapsia kuvioon siihen asti, että lapset lähtevät kotoa.

Vierailija
2/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

FT 1 ! Luovu siitä pöljästä. Tyhmyys saattaa tarttua lapsiinkin ! He kyllä löytävät  kavereita. Itsellesi dildo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FT 1 ! Luovu siitä pöljästä. Tyhmyys saattaa tarttua lapsiinkin ! He kyllä löytävät  kavereita. Itsellesi dildo.

Miksi F1 on tyhmää ja tekee pöljän?

Vierailija
4/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan mies harrastaa kuntoilua ja matkustella kavereidensa kanssa. Ei kaikkien kiinnostuksen kohteiden tule olla samoja kumppanin kanssa,

Vierailija
5/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot löytänyt hyvän miehen, niin ei tuollaiseen matkusteluun kannata suhdetta kaataa, sovitte että mies matkustelee omien lasten kanssa. Kyllä suhde voi toimia vaikka kaikki mielenkiinnon kohteet eivät ole samoja. 

Vierailija
6/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta jaksetaan nykyään valittaa. Sulla on mies ja lapset ja kitiset. Ihme akka. Joillain ei oo mitään, ei edes ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tykkäsit miehestä, ei tuollaiset seikat haittaisi.

Vierailija
8/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti tykkäsit miehestä, ei tuollaiset seikat haittaisi.

tykkäisit*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta voi seurata kaksi eri asiaa:

1) vastakohdat täydentävät toisiaan. Te kummatkin opetatte toisillenne uusia puolia elämästä ja toisaalta tuotte eri vahvuuksia suhteeseen.

2) teillä ei ole lopulta mitään yhteistä ja suhde hiipuu siihen että kaikesta tulee vääntöä

 

Riippuu ihan teistä ja luonteistanne että kumpaan tämä johtaa. Sinun kirjoituksesi ainakin antoi ymmärtää että vaihtoehto 2 on todennäköisempi.

Vierailija
10/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanaa, että olisi kumppanin kanssa erilaisia mielenkiinnon kohteita. Ei olisi mitään 24/7 yhdessäoloa vaan olisi tilaa hengittää. Ap kuulostaa siltä, että parisuhde pitäisi olla 100% symbioosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi