Mitä syötte tänään?
Itsellä olisi useammam ruuan ainekset, nyt vain napostelen: aluksi banaani, sitten nachosipsit ja salsa sekä sitten vielä karamelli proteiinivanukas. Myöhemmin varmaan teen wokkia, uunikalaa tai munakasta.
Kommentit (14)
Ei tähän aikaan illasta enää mitään syödä
Kaikki päivän ruuat syöty jo. Nyt odotellaan et aamulla tulee lasti ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan illasta enää mitään syödä
Ai, itse olen iltaihminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan illasta enää mitään syödä
Ai, itse olen iltaihminen. Ap
Minä olen ilta-ja yöihminen mutten silti enää tähän aikaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan illasta enää mitään syödä
Ai, itse olen iltaihminen. Ap
Minä olen ilta-ja yöihminen mutten silti enää tähän aikaan syö.
Miksi ihmeessä?
Tuossa just äsken pistelin perunoita ja savukirjolohta, itse tehtyä kaalisalaattia kyytipoikana, nokare aiolia. Tiristin hieman sitruunaakin. Palanpainikkeeksi lasillinen vehnäolutta.
Söin äsken roiskeläppäpizzan joka ei ollut hyvää, mutta söin sen silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan illasta enää mitään syödä
Ai, itse olen iltaihminen. Ap
Minä olen ilta-ja yöihminen mutten silti enää tähän aikaan syö.
Miksi ihmeessä?
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan illasta enää mitään syödä
Ai, itse olen iltaihminen. Ap
Minä olen ilta-ja yöihminen mutten silti enää tähän aikaan syö.
Miksi ihmeessä?
Miksi pitäisi?
Koska se on kivaa? Itse en ole päivisin nälkäinen.
Lounaalla kanariisiö, päivällisellä paistetut perunat ja pihvi ja kahvia aamulla, iltapäivällä ja illalla, pari sämpylää.
Parin tunnin päästä syödään lasagnettea. Päivällä syöty vaan hedelmiä.
Tulin äsken töihin ja parin tunnin päästä syön päivällistä. Mukana on keitetty kananmuna, naudanlihaa hoisin kastikkeessa sekä parsakaalia. Aamulle on mukana profeel vanukas. Hyvää yötä palstalaisille täältä päivystyksestä.
Iltapalat syöty on jo.