Tommy Fränti antanut taas Virpin kanssa haastattelun
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että niillä on kivaa 💞
Joo, on kiva juttu. Miksi siitä vaan pitää jatkuvasti antaa haastatteluja?
Niistä maksetaan.
Ei niistä makseta.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti Tommy toipui vaimonsa kuolemasta ja uutta putkeen vain.
Saahan se uuden ottaa. Miksi ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Tommy on ihan hyvä tyyppi, vaikka itseruskettavien kanssa on välillä lähtenyt lapasesta.
Taitaa olla sitä ihotyyppiä, joka ruskettuu kauniisti parissa tunnissa. Miehen serkku on samanlainen, vähän aikaa auringossa ja iholla on tasainen ja kaunis rusketus.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti Tommy toipui vaimonsa kuolemasta ja uutta putkeen vain.
Siinä ehti tehdä surutyötä monta vuotta. Olet ilkeä ihminen.
Ota sinäkin, niin ei tarvi siellä hampaitaan kiristellä.
Kyllästyttää tämä negatiivisuus , laitetaan jo yhdessä palstalla stoppi sille.