Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis mitä? Lintujen syysmuutto Suomesta on jo alkanut
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No katso lämpömittaria.
Ihan tavallinen kesäkuu. Yhtä hyvin voi tähän aikaan vuodesta olla 5 astetta ja sataa räntää kuin yli 25 asteen helle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletteko muuten huomannut, että tänä vuonna on tosi vähän ampiaisia? Olen koko kevään / kesän aikana nähnyt yhden. Kimalaisia sentään vähän enemmän olen nähnyt, mutta ampiaisten vähäinen määrä ihmetyttää. Viime vuonna tähän aikaan ne olivat melkein ongelma, kun tunkivat kokoajan parvekkeelle ja ulkona tulivat herkästi iholle.
Alue: Aihe vapaa
No katso lämpömittaria.