Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äänestän demaria
12.05.2026 |
Vaikka kokoomus voittaisi vaalit, perussuomalaiset kyykkäävät niin pahasti, ettei tässä maassa enää oikeistohallitusta nähdä. Jos kokoomus joutuu sopimaan linjoista demarien tai keskustan kanssa, niin se vähän inhimillistää politiikkaa. Saadaan Suomi ylös suosta, kun tulee uusia näkemyksiä. Oikeisto ei siinä onnistunut.
Kommentit (2)
Minä mieluummin vasemmistoa. Sinipuna ei nälkääni poista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Huom! Kokoomus ei voita vaaleja vaan demarit! 😚