Janne Katajan sipulikikka??
Kommentit (10)
Janne kuori jo kuoritun sipulin ja sai aikaan turhaa hävikkiä.
Kannat kai leikkaa jokainen pois?
Miksi sitä aivokääpiötä pakotetaan joka lehdessä joka asiassa? Ketä kiinnostaa sen sipulinkuorinta, sen äo alle 60.
Oli kyllä niin ovela kikka, etten kerennyt tajuamaan missä se oli.
Nyt villi vinkki! Sen sipulin voi HALKAISTA!
Kuoren poisto on ENTISTÄKIN HELPOMPAA!!!!!
Tilannehan on toinen, jos tekee SIPULIRENKAITA!!!!
Silloin sipulia EI KANNATA HALKAISTA!!! Ei saa renkaita!!
Hurjaa, eikös?
Tuleeko sipuli pestä reunahanan alla?
Sipulissa on sellaista ohutta kalvoa. Pitääkö se poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin ovela kikka, etten kerennyt tajuamaan missä se oli.
Se oli se ovela Kikka että kuorii jo kuoritun sipulin. Ihan mahtavaa. Kaikki on tiennyt että kun tekee tarpeeksi syvän viillon sipuliin niin kuori lähtee helpommin pois, mutta en nyt itse enää olisi tuota sipulia kuorinut
Vierailija kirjoitti:
Sipulissa on sellaista ohutta kalvoa. Pitääkö se poistaa?
Kyllä, joka välistä! Se on myrkyllistä!
Arvaa miten luin tuon sipulikakan?