Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Turussaki ei neuvostoliittotyylistä arkkitehtuuria?
09.05.2026 |
Ja hah hah, sitähän on Turun keskusta-alueella vaikka kuinka paljon.
Aninkaistenkadulla, Eerikinkadulla, Humalistonkadulla, Puutarhakadulla, ja kauppatorin laidallakin esim. Wiklundin kauppatalo. Entinen Anttilan kauppatalo. Joen rannalla sokeritehtaan sijoille rakennetut talot. Uudenmaankadun varrella.
Ja huvittavinta: uudisrakentaminen esim se Herrtuankulma - neuvostotyylistä ja aika ankeaa virastotalotyylistä asuintalokolossia.
Turkulaiset! Teillähän sitä neuvostoliittotyylin talokantaa on vaikka kuinka paljon.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Menepä lähiöihin, niissä sitä vasta onkin.