Miksi keski-istuin lentokoneessa on epähygieeninen? Linkki
https://www.verkkouutiset.fi/a/tama-on-lentokoneen-likaisin-paikka-lent…
Nuo muut käsittää, mutta ei tätä.
Kommentit (17)
se on halvin paikka, joten vuokralaiset yleensä istuvat keskipenkillä
Myös suorittavan tason väki aina istutetaan keskipaikalle koska hehän ovat epähygieenisiä.
Keskipaikka on useimmiten paikoista vapaana jolloin sille lasketaan tavaroita
Läskit käytävä- ja ikkunapaikoilla levittyy osittain keskipaikan tilaan.
Keskipaikailla on aina kakkijuovia koska köyhien matkalaisten laiskuus peräaukon pyhkimisessä kakkimisen jälkeen.
kehopositiivinen joutuu varaamaan 3 paikkaa ja hikinen pyllyreikä on siinä keskipenkillä
Myös sakkaista virtsaa valutetaan keskipaikalle koska lihavien ja vetelien työläisten pidätysongelmat.
Meillä mies sai klamydiatartunnan lentokoneen keskipaikalta. Ilmeisesti vuokralla asuja oli lähtenyt pienituloisten lomakohteeseen alapää vuotaen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sai klamydiatartunnan lentokoneen keskipaikalta. Ilmeisesti vuokralla asuja oli lähtenyt pienituloisten lomakohteeseen alapää vuotaen.
Eikö köyhille ja lihavile voisi jakaa vaippoja ennen lentoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sai klamydiatartunnan lentokoneen keskipaikalta. Ilmeisesti vuokralla asuja oli lähtenyt pienituloisten lomakohteeseen alapää vuotaen.
Ikävä tilanne kun perheen sisäinen klamydiakierre karkaa käsistä pienituloisten vastuuttomuuden johdosta.
Vuokralla asuvat ja sen sellaiset hankaavat usein smegmaisia terskojaan keskipaikan käsinojiiin ja selkänojien yläosiin. Siksi niissä on läikkiä ja ikävää hajua.
Monesti niitä istuinten yläosien suojia otetaan mukaan vessaan istuinsuojaksi ja sitten tuodaan takaisin virtsa ja ulostetahroineen.
Vierailija kirjoitti:
Monesti niitä istuinten yläosien suojia otetaan mukaan vessaan istuinsuojaksi ja sitten tuodaan takaisin virtsa ja ulostetahroineen.
Miksei kokemattomille suorittavan tason matkalaisille järjestetä hygieniakoulutusta ennen lentoa?
Tietääkö kukaan?