Ihana rillailla omalla terassilla. Grillissä palaa ritisee puut iloisesti ja kohta makkaraa grillaantumaan
Kommentit (18)
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Nautitaan! On cheddarmakkaraa, huiluntuhtia ja kolmenjuuston makkaraa.
Kai tiedät, että betonikerrostaloistakin pääsee ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Nautitaan! On cheddarmakkaraa, huiluntuhtia ja kolmenjuuston makkaraa.
Voin jo kuvitella tukkeutuvat suonesi ja rasvoittuvan maksasi.
Kateeksi käy kun ei ole omaa pihaa. Nauttikaa!
Pistetään lankkupihviä kaasugrilliin huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Nautitaan! On cheddarmakkaraa, huiluntuhtia ja kolmenjuuston makkaraa.
Voin jo kuvitella tukkeutuvat suonesi ja rasvoittuvan maksasi.
Ainakin kuolen onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Nautitaan! On cheddarmakkaraa, huiluntuhtia ja kolmenjuuston makkaraa.
Voin jo kuvitella tukkeutuvat suonesi ja rasvoittuvan maksasi.
Ainakin kuolen onnellisena.
Mukavaa sitten kuolla kupsahtaa kohtaukseen viisikymppisenä ja jättää jälkikasvu ilman isää tai äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Nautitaan! On cheddarmakkaraa, huiluntuhtia ja kolmenjuuston makkaraa.
Voin jo kuvitella tukkeutuvat suonesi ja rasvoittuvan maksasi.
Ainakin kuolen onnellisena.
Mukavaa sitten kuolla kupsahtaa kohtaukseen viisikymppisenä ja jättää jälkikasvu ilman isää tai äitiä.
Ikää minulla on jo 67v. Aina syönyt paljon lihaa ja rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niiiiiin kateellinen.
Kaikkihan haluaa grillailla jossain terassilla.
Ei kannattaisi grillata puilla! Niistä tulee hiukkasmyrkkyä ruokaan!
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Sinä näköjään nautit syyllistämisestä ja mollaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti korkeasta kolesterolista ja kohonneesta aivohalvausriskistä.
Nautitaan! On cheddarmakkaraa, huiluntuhtia ja kolmenjuuston makkaraa.
Voin jo kuvitella tukkeutuvat suonesi ja rasvoittuvan maksasi.
Ainakin kuolen onnellisena.
Mukavaa sitten kuolla kupsahtaa kohtaukseen viisikymppisenä ja jättää jälkikasvu ilman isää tai äitiä.
Ikää minulla on jo 67v. Aina syönyt paljon lihaa ja rasvaa.
Minulla 62 ja muuten sama tilanne.
Näin se on!