Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vanhainkotien alasajo alkoi jo kauan sitten,
07.05.2026 |
Ajettiin alas suurien yksityistenhovakotien alta.Bisnes saapui vanhustenhoivaan.Vanhainkodeissa oli liian hyväkuntoisia vanhuksia ja varmasti myös liian hyvät olot päättäjien mielestä.Uskoisin, että osakkeidenomistajat ovat myös asioista päättämässä.Kaikki oikeasti ihanat pienet kodinomaiset hoivakodit on pakotettu lopettamaan.Vanhuksia pidetään kotona yksin hyvin sairaina,kunnes siirretään näihin vanhuksia syöviin suurlaitoksiin,jonne he sitten katoavat.MIKSI?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaikki esittävät etteivät tiedä missä mennään.Se ei ole totta.Kukaan ei vaan välitä.