Syyttäjä vieläkin tyytymätön Auer-jutussa
Syyttäjä vieläkin tyytymätön Auer-jutussa.
Suomen syyttäjä tulisi itse viedä EU:n tuomioistuimeen.
Suomen syyttäjälaitos on jahdannut ja kiusannut tätä parivaljakkoa ja pilannnut heidän elämänsä jo kahdenkymmenen vuoden ajan.
Tässä maassa pääsee sarjamurhaajakin helpommalla.
Kommentit (13)
Miten nuo ei pysty lopettamaan. Tuomiotkin on jo istuttu.
Saivatko tyytymättömyydellä lisäaikaa päätöksen tutkimiseen? Ja itse hovioikeuteen vienti olisi eri prosessi? Mä en tajua mutta oudolta tuntuu.
Paljonko syyttäjälaitos on tullut jo veronmaksajille maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo ei pysty lopettamaan. Tuomiotkin on jo istuttu.
Sanopa muuta.
Mutta kun ei ylpeys anna myöten.
Unohdin, että Suomella on rahaa kuin roskaa.
Toki AA saa korvauksia syyttömänä istumisesta, mutta niin pitääkin.
Ja olipa hän tehnyt mitä tahansa, tuomio on joka tapauksessa ollut jo käytännössä paljon pahempi kuin Suomen "elinkautinen". Tämä on kuitenkin kestänyt jo 20 vuotta.
Jos jonkun tässä pitää korvausvelvollisuuteen joutua, niin ne aiemmin satuja sepitelleet lapset!
Pitäisi olla joku raja noilla syyttäjillä. Voisiko ne vaihtaa välillä?
Vierailija kirjoitti:
Saivatko tyytymättömyydellä lisäaikaa päätöksen tutkimiseen? Ja itse hovioikeuteen vienti olisi eri prosessi? Mä en tajua mutta oudolta tuntuu.
Näin se aina on. Tyytymättömyyden ilmoituksen määräaika on 14 päivää tuomion antamisesta, valituksen määräaika 30 päivää. On aika tavallista ilmoittaa tyytymättömyyttä varmuuden vuoksi, vaikka ei olisi varma aikooko valittaa.
Valituslupaa syyttäjä tuskin saa, vaikka valittaisikin, joten käräjäoikeuden tuomio mitä todennäköisimmin jää lainvoimaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun tässä pitää korvausvelvollisuuteen joutua, niin ne aiemmin satuja sepitelleet lapset!
Vai olisiko kuitenkin heidän sijaisvanhempansa, jotka siihen painostivat ja pakottivat.
Nyt on kyllä jo sen verran idioottia menoa että joku vois puhaltaa tuon pelin nyt poikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun tässä pitää korvausvelvollisuuteen joutua, niin ne aiemmin satuja sepitelleet lapset!
Vai olisiko kuitenkin heidän sijaisvanhempansa, jotka siihen painostivat ja pakottivat.
Tämä juuri ja sen lisäksi vastuuseen sosiaalityöntekijät jotka ei yö ottaneet selvää miksi lapset yhtäkkiä alkavat kertomaan tällaisia tarinoita, lapset olisi pitänyt ottaa takaisin perhekotiin ja selvittää miksi näitä tarinoita alettiin yhtäkkiä vuosien jälkee kertoa.
Mitä helvettiä tuolla syyttäjällä on Aueria vastaan
Jatkaa ja jatkaa vain. 20 vuotta mennyt. Ei mitään tulosta ole tullut kuka on oikea murhaaja. Tutkitaanko sitä edes,vaikka uhrilla oli paljon vihamiehiä.
Sekoitat kaksi eri asiaa, seri tapauksen, josta nyt saivat vapauttavan tuomion ja murha tapauksen, joka on vielä KRP:n tutkinnan alaisena. Nyt käsitellyssä oikeudenkäynnissä saivat vapautuksen seri epäillyistä, mutta ovat molemmat kohdentaneet lapsiinsa tarpeetonta muuta väkivaltaa, joista Jens saanut aikaisemmin tuomionkin.Siksi syyttäjä jatkaa asian ajamista muilta osin.
Murhatapauksessa, joka täysin erillinen juttu Anneli saanut kahdesti käräjäoikeuden tuomion miehensä murhasta tuomariäänin 2/1, mutta hovioikeudessa kumottu näytön riittämättömyyden vuoksi.
Joten murhan osalta tutkimus varmaan jatkuu vielä pitkään ja Anneli on ainoa todistettavasti paikalla ollut aikuinen henkilö Jukan lisäksi, joten varmasti hän pysyy tukinnassa mukana loppuun asti. Ja vaikka itse surmatyön tekijäksi paljastuisi lopulta ulkopuolinen, ei Annelin osuutta tapahtumaan voi silti sulkea pois, koska voinut olla suunniteltu juttu, joka toteutettu jonkun kanssa.
Eikun keikun uudet käräjät vaan tulille! Rahaa on!