Lue keskustelun säännöt.
Youmi Kimuran "Always with me" (Itsumo nando demo). Mikä ihme tämän laulun sanoma oikein on???? 🤔🤔🤔 Onko joku kuullut ja ymmärtänyt?
18.03.2026 |
Siinä lauletaan elämän ja kuoleman ihmeestä. Tämä laulu on soinut maailmalla kirkoissakin.
Onko tämä joku lohtulaulu vai surulaulu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lohtulaulu. Kaunis laulu.