Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauvalla rotavirus, voinko käydä kaupassa?
17.03.2026 |
En ole varma onko itelle vielä tullu sitä, toivottavasti ei. Saanko käydä kaupassa? Tarttuuko se miten herkästi muihin, jos minulla se olisi? Oireita ei ainakaan ole, vielä. Kävisin vain pikaisesti, niin ei vauvankaan tarvitse kotona olla kauaa yksin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Taas?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6442463/vauvalla-rotavirus-voinko-kayda…
Jouduin tekemään toisen aloituksen kun tuo edellinen ei saanut tarpeeksi vastauksia. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Taas?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6442463/vauvalla-rotavirus-voinko-kayda…