Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kokoomuksen fasismista ei saa keskustella?

Vierailija
17.03.2026 |

" Emme me tätä pysäytä emmekä palauta mihinkään parlamentaariseen valmisteluun!"

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/83c747bb-1692-40fc-8a11-7b36a14ce…

 

Suomi ja joukko muita Nato-maita tarkastelevat uuden puolustusmenojen rahoitusmekanismin perustamista.

 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011885042.html

 

 

Parlamentarismi, niin passé. Fasismi on enemmän tätä päivää. Ydinaseita ja lisää yhteisvelkaa, tällä kertaa Naton varjolla. Kokoomus päättää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla