Maailman suurin vitsi
Tuotetakuu asia. Yrityksellä kestää 2 kk vastata mitä tehdään. Sitten antavat ohjeen postittaa tuote takaisin.
Asiakkaalla kestää 1 kk pakata tuote, koska ensin 2 vko etsii sopivaa laatikkoa ja kun ei löydy (iso tuote) joutuu askartelemaan sopivan eri laatikoista. .
Mitään aikarajaa luonnollisesti ei yritys laittanutkaan asiakkaalle postitukseen ja olisihan se ollut hilpeää, jos niin olisi, sillä asiakas viesti heti tuotteen rikkouduttua 30 sähköpostiviestiä ja todellakin yrityksellä keski 2 kk sanoa mitä tehdään eli heidän puoleltaan se 2 kk viivästys , eikä asiakas voinut tehdä muuta, kun viestiä yrityksem kanssa asian suhteen. Asiakas ei myöskään odottanut tuhmänä 2 kk viestejä vaan yritys itse viesti takaisin ympäripyöreitä vastauksia kuten odottaa vastausta maahantuojalta.
Vihdoin kun asiakas on paketoinit tuotteen (ostanut 60€ pakketointi materiaalia) yritys ilmoittaa aivan hämäräperäisiä juttuja, kuten mukamas he eivät ole enää myyjä, vaan joku muu ja eivät hoida kuljetusta eikä takuu asiaa.
Näin toimii Hobby Hall
Olisiko oikeus oikea paikka tälle asialle?