Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (579)
Luultavasti en, aikakaan tässä elämän vaiheessa.
Olen itse eroäiti, enkä jaksaisi sitä tapaamisten sopimisen säätöä, joissa myös jatkuvia muutoksia. Ja silloin kun oma lapseni on isällään, niin en haluaisi käyttää sitä aikaa olemalla vastuussa jonkun toisen lapsista.
En tosin edes etsi parisuhdetta, elämä on tasapainossa nyt juuri näin. Jos joskus aikanaan lapseni aikuistuttua alan miettiä toisin, niin myös toisen mahdollisten lasten tulisi olla jo aikuisia.
En todellakaan halua miestä, jolla on lapsia. Itsellänikään ei ole, eikä tule. 😊
Todennäköisesti en. Olen kahden lapsen äiti ja varhaiskasvattaja. Minulla on niin vahvoja ajatuksia lasten kasvattamisesta, että minun olisi vaikeaa tyytyä omassa kodissa olemaan tässä asiassa jossain sivuroolissa. En kestäisi katsoa sivusta, jos lasta kasvatettaisiin minun mielestäni jotenkin väärin. Varmaan sit vois toimia, jos lapsilla ei olisi äitiä kuviossa ja isä antaisi minun toimia lapsilleen samoin kuin toimin omille lapsilleni; eli äidin roolissa ja täysvaltaisena kasvattajana.
Ja tiedostan että minussa on tässä suhteessa myös vikaa. Mutta senpä takia en isejä tapailekkaan. Ei siitä mitään tulisi, minulla menis vaan hermot.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-142…
Game over, sinkkuisät. Rauhaisaa loppuelämää teille ilman kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en, aikakaan tässä elämän vaiheessa.
Olen itse eroäiti, enkä jaksaisi sitä tapaamisten sopimisen säätöä, joissa myös jatkuvia muutoksia. Ja silloin kun oma lapseni on isällään, niin en haluaisi käyttää sitä aikaa olemalla vastuussa jonkun toisen lapsista.
En tosin edes etsi parisuhdetta, elämä on tasapainossa nyt juuri näin. Jos joskus aikanaan lapseni aikuistuttua alan miettiä toisin, niin myös toisen mahdollisten lasten tulisi olla jo aikuisia.
Allekirjoitan kaiken. Sinkkuisien tulee jättää sinkkuäidit rauhaan, eläkööt minun puolesta yksinään vaikka loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.
Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.
Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi.
Mutta lapset olivat varmasti isossa osassa päätlstä torjuta hänet, hyvä että torjui. Tässäkin ketjussa listattu jo useaan otteeseen ne karut tosiasiat eroisiä deittaillessa. Muistakaa naiset, jokainen teistä voi valita taistelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.
Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi.
Mutta lapset olivat varmasti isossa osassa päätlstä torjuta hänet, hyvä että torjui. Tässäkin ketjussa listattu jo useaan otteeseen ne karut tosiasiat eroisiä deittaillessa. Muistakaa naiset, jokainen teistä voi valita taistelunsa.
Pässinpäiden ei kuulukaan saada kumppania. Eikä ihme, että heistä erotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.
Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi.
Mutta lapset olivat varmasti isossa osassa päätlstä torjuta hänet, hyvä että torjui. Tässäkin ketjussa listattu jo useaan otteeseen ne karut tosiasiat eroisiä deittaillessa. Muistakaa naiset, jokainen teistä voi valita taistelunsa.
Pässinpäiden ei kuulukaan saada kumppania. Eikä ihme, että heistä erotaan
Niimpä! Vielä kun nykyteknologialla voisi suodattaa nämä pentutehtailevat pässinpäät pois mm. deittisovelluksista. Saa naisena varmasti sen oman ydinperheen sen lapsettoman miehen kanssa.
Millähän kivikaudella aloittaja oikein elää??
Vierailija kirjoitti:
Millähän kivikaudella aloittaja oikein elää??
Millä aikakaudella sinä elät
Olen seurustellut jo kolme vuotta. Mutta emme aio muuttaa yhteen niin kauan, kun lapset ovat alaikäisiä. Itsellänikin on lapsia edellisestä suhteesta ja nuorimmaisemme ovat saman ikäisiä, eli sitten heidän aikuistuttua voidaan miettiä asumiskuvioita uudestaan. Hyvin toimii. Ei varsinaisesti olla mitään isä-/äitipuolia toistemme lapsille, molempien lapsilla on jo kaksi vanhempaa. Mutta toki yhdessä vietetään aikaa ja tehdään lomareissuja koko porukalla (siis molempien lapset mukana) jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut jo kolme vuotta. Mutta emme aio muuttaa yhteen niin kauan, kun lapset ovat alaikäisiä. Itsellänikin on lapsia edellisestä suhteesta ja nuorimmaisemme ovat saman ikäisiä, eli sitten heidän aikuistuttua voidaan miettiä asumiskuvioita uudestaan. Hyvin toimii. Ei varsinaisesti olla mitään isä-/äitipuolia toistemme lapsille, molempien lapsilla on jo kaksi vanhempaa. Mutta toki yhdessä vietetään aikaa ja tehdään lomareissuja koko porukalla (siis molempien lapset mukana) jne.
Kun muutatte yhteen, montako huonetta teidän kodissa tulee olemaan lapsianne varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän kivikaudella aloittaja oikein elää??
Millä aikakaudella sinä elät
Nykyajassa, 2026.
Aloittaja ei mielestäni kohdistanut kysymystä vain lapsettomille, mutta jostain syystä lapsettomat tuntuvat ajattelevan näin.