Lidlin itsepalvelukassat
Minäpä tiedän mikä siinä on ongelma. Miksi niitä ei juurikaan käytetä. Mutta empä kerro, antaa Lidlin hoitaa bisneksensä. Mutta harvinaisen kovapäistä porukkaa, täytyy sanoa.
Kommentit (5)
Olin viimekerralla aikeissa, mutta ostoksia sattui olemaan niin paljon etten vielä uskaltautunut, kokeilen vähemmällä määrällä.
Täm on helppo: dynaaminen kassahenkilömäärä. Lidlissä pidetään kaikki jonot pääsääntöisesti maksimissaan kolmen asiakkaan mittaisena ennen kuin kassoja tilataan lisää.
Kun joudun välillä käymään joskus samassa rakennuksessa olevassa S- tai K-marketissa, joka ikinen kerta yllättää, miksi kassoja on vain yksi tai korkeintaan kaksi nakuttamassa tuotteita, vaikka jonot olisivat minkä mittaiset. Joka kerta muistuu mieleen, miten paljon mukavampi Lidlistä on sujahtaa ulos.
Lidlin henkilöstöhallinta on yksinkertaisesti parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Täm on helppo: dynaaminen kassahenkilömäärä. Lidlissä pidetään kaikki jonot pääsääntöisesti maksimissaan kolmen asiakkaan mittaisena ennen kuin kassoja tilataan lisää.
Plus tietenkin se, että Lidlissä kassat tekevät enemmän töitä kuin muissa kaupoissa: laskevat ja lajittelevat paistopistetuotteet oikeisiin kategorioihin, ja tietenkin punnitsevat ja lajittelevat hedelmät vastaavasti. Arvostan oikeasti sitä, ettei tarvitse punnita hedelmiä. En ole niin persaukinen, että minua yhtään kiinnostaisi, mitä neljä omenaa maksaa, kunhan olen etukäteen nähnyt niiden kilohinnan.
Mitä ihmettä? Minä käytän pelkästään itsepalvelukassaa ja meilläpäin on niihin ihan jonoa.
Ai sä tiedät mikä siinä on ongelma? Kerro eka,mä kerron sit miksi mä en käytä.