Lidlin itsepalvelukassat
Minäpä tiedän mikä siinä on ongelma. Miksi niitä ei juurikaan käytetä. Mutta empä kerro, antaa Lidlin hoitaa bisneksensä. Mutta harvinaisen kovapäistä porukkaa, täytyy sanoa.
Kommentit (31)
Minulla Lidlissä käynti on vähentänyt turhaa tissuttelua kun en jaksa jonottaa ihmiskassalle. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan keksi, miksi en käytä Lidlissä itsepalvelukassaa, mutta Prismassa ja Cittarissa käytän? Ap
Mä ainakaan en käytä sitä silloin kun on jotain punnitustuotteita, ärsyttää etsiä sitä oikeaa sämpylää valikosta. + alkoholit ei onnistu Lidlin ip-kassoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyt ovat Olut olut ja pullonpalautuskuitit
miks olutta ei saa noilta kassoilta lidlissä? Sittarissa saa🤔
No ei saa, jos on alkoholillista olutta.
Eilen ostin, myyjä kuittaa koneen, koita ja opi uutta.
Ei joka paikassa. Eri myymälöissä eri käytännöt. Mun Lidlissä ei voi ostaa alkoholia pikakassalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täm on helppo: dynaaminen kassahenkilömäärä. Lidlissä pidetään kaikki jonot pääsääntöisesti maksimissaan kolmen asiakkaan mittaisena ennen kuin kassoja tilataan lisää.
Plus tietenkin se, että Lidlissä kassat tekevät enemmän töitä kuin muissa kaupoissa: laskevat ja lajittelevat paistopistetuotteet oikeisiin kategorioihin, on ja tietenkin punnitsevat ja lajittelevat hedelmät vastaavasti. Arvostan oikeasti sitä, ettei tarvitse punnita hedelmiä. En ole niin persaukinen, että minua yhtään kiinnostaisi, mitä neljä omenaa maksaa, kunhan olen etukäteen nähnyt niiden kilohinnan.
Toi on oma arviosi tai muka tietämyksesi Lidlin kassojen enemmän tekemästä työstä. Onko tuolla talletuksia, pankkipalvelut, postipalvelut, veikkaus pistettä ym kuin jossain toisessa kaupan kassalla. Niinpä. Ja aiheeseen, en käytä missään itsepalvelukassaa koska en halua.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina itsepalvelukassaa. Ei mitään järkeä jonottaa kun 1 - 3 tuotetta maksettavana. Ihmettelen vaan että miksi se ehdottaa kauppaan jäämistä "haluatko kuitin". Totta helkkarissa haluan kun muuten joutuisin menemään puomin ali tai kiipeämään yli. Puomi aukeaa kuitin koodilla.
Jos et halua kuittia ostoksista kone sylkee vain portti-viivakoodin !
En tykkää Lidlin itsepalvelukassoista, varsinkin jos useita hedelmiä/vihanneksia/paistopistetuotteita, niin sen oikean näppäimen löytämisen kanssa menee välillä hermot. Cittarissa ja Prismassa puolestaan tykkään käyttää itsepalvelukassoja, kun ovat niin käteviä.
Ostin lidusta jotain sapuskaa ja pitkänokkaisen sytkärin, Ip-kassalla tuli ilmoitus: myyjä tarvitaan paikalle ja joku pikkupäällikkö tuli siihen. Sanoi että tuo sytkä on ikärajallinen tuote, minä että just ja varmaan kuittaat sen. Hän sanoi että hän voi kuitata sen mutta minun pitää sitten mennä uudestaan kassajonoon ostoksieni kanssa. Sanoin että pitäkää sykänne, voitko vähentää sen summasta ja hän vähensi. Prkle mitä touhua !
Joo, punnitus on se ongelma. Jos sitä vaakan punnituslappua ei saa vihannesosastolla, niin en kyllä kassallakaan ala itse punnitsemaan yhtään mitään. Ostan yleensä useita punnittavia tuotteita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ostin lidusta jotain sapuskaa ja pitkänokkaisen sytkärin, Ip-kassalla tuli ilmoitus: myyjä tarvitaan paikalle ja joku pikkupäällikkö tuli siihen. Sanoi että tuo sytkä on ikärajallinen tuote, minä että just ja varmaan kuittaat sen. Hän sanoi että hän voi kuitata sen mutta minun pitää sitten mennä uudestaan kassajonoon ostoksieni kanssa. Sanoin että pitäkää sykänne, voitko vähentää sen summasta ja hän vähensi. Prkle mitä touhua !
Otin lähi S-marketista sytkärin ip kassalle ja kone pyysi myyjää paikalle. Näytin palvelukassalle sytkäriä niin myyjä vaan sanoi että maksa seuraavalla kerralla. Ei lähtenyt kassalta kun jonoa eikä kutsunut toista myyjää sen takia. Maksoin sitten seuraavalla kerralla, eri myyjä kyllä ihmetteli kun maksoin sytkäri ja laitoin hyllyyn takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Minä käytän pelkästään itsepalvelukassaa ja meilläpäin on niihin ihan jonoa.
Miksi haluat tehdä kassahenkilön työt? Miksi sinusta on ok, että sen jälkeen kun olet tehnyt kassahenkilön työt, sinun ostoskassisi "satunnais"tarkistetaan, koska olet joka tapauksessa varas? Miksi otat riskin myymälävarkaaksi syyttämisestä, jos teet rehellisen vahingon?
No ainakaan tänään kahdeksalta ei ollut yhdelläkään kassalla myyjää, niin enpä viitsinyt jäädä eväitteni kanssa yhtään pitempään kuikuilemaan, joten menin pikakassalle. Kukaan ei tullut syyttämään myymälävarkaaksi.
Saapas. Sen takia on se "valvoja" joka tarkastaa iän.