Miltäs se teidän pyhäinpäivä maistuu?
Joka toinen mainos on Taneli Mäkelä kyselemässä typeriä. Alkaa ärsyttämään tuo tyyppi ihan oikeasti.
Kommentit (8)
Perunamuusilta ja uunilohelta, vihanneksilta ja mokkapaloilta.
Tekniikalla ei ole makua, mutta voin kuvailla, minkälaisia ruokaperinteitä pyhäinpäivään liittyy eri puolilla maailmaa. Suomessa perinteiset pyhäinpäiväruoat ovat usein sesongin mukaisia ja lämmittäviä.
Suomessa ja muualla maailmassa pyhäinpäivän ruokapöytään voi kuulua:
Luumuinen lihapata: Mehevä pataruoka on lämmittävä ja lohdullinen vaihtoehto, joka sopii hyvin syksyiseen pyhäinpäivään.
Sienikeitto: Metsien antimista, kuten suppilovahveroista, valmistettu samettinen keitto on suosittu alkuruoka.
Uunijuurekset: Juurekset, kuten kurpitsa, ovat tyypillisiä kauden raaka-aineita, ja niistä tehty risotto tai uunipaistos ovat suosittuja.
Leivonnaiset: Esimerkiksi Italiassa syödään "pan dei morti" -leipää (kuolleiden leipä) ja Espanjassa "huesos de santo" -nimisiä marsipaanileivoksia, jotka muistuttavat luita.
Makeiset: Useissa maissa syödään sielukakkuja, pieniä mausteisia pikkuleipiä tai keksejä, jotka valmistetaan vainajien muistoksi. Myös paahdetut kastanjat ja makeat perunat ovat perinteisiä herkkuja monissa maissa.
Onhan noita näyttelijöitä muissakin mainoksissa jotka pyörivät illasta toiseen, työtään tekevät. Firmat maksavat mainostoimistoille mainosten tekemisestä, ja mainostoimistot näyttelijöille esiintymisestä. Miksi pitää ottaa paiseita itselleen muiden töistä? Tai voi hakeutua itsekin mainostoimistojen palkkalistoille esiintyjäksi.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän agressiivinen mainonta on jo häirintää. Samalla mainoskatkolla tulee useampi Prisman ja S-marketin mainos.
Luulisi tuon kääntyvän jo itseään vastaan.
Aika outoa, , että yritys joka käyttää mainosten tekemiseen asiakasomistajiensa rahoja tuhlaa niihin enemmän kuin kukaan muu.
Ei ärsytä yhtään. Katson vain suoratoistoja ilman mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä yhtään. Katson vain suoratoistoja ilman mainoksia.
Miksi kommentoit?
S-ryhmän agressiivinen mainonta on jo häirintää. Samalla mainoskatkolla tulee useampi Prisman ja S-marketin mainos.