Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita joilla on suuri nostalgia Direct3D9-rajapintaa kohtaan?
26.10.2025 |
Esim. shader model 2.0 käskymäärän rajoitukset, joiden takia valaistusmallit piti yrittää koodata mahdollisimman tehokkaasti, eikä yleensä saanut kuin 1 per-pixel valon per piirtopassi?
Ja joitakin asioita täytyi tehdä FOURCC-hackeilla, joita entinen Unity-koodari Aras P. on koonnut tänne:
https://aras-p.info/texts/D3D9GPUHacks.html
Koskaan ei tule enää sukupolvea, jotka saavat kokea nämä uusina ja uraauurtavina asioina grafiikkaohjelmoinnin kehityksessä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa