Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla on suuri nostalgia Direct3D9-rajapintaa kohtaan?

Vierailija
26.10.2025 |

Esim. shader model 2.0 käskymäärän rajoitukset, joiden takia valaistusmallit piti yrittää koodata mahdollisimman tehokkaasti, eikä yleensä saanut kuin 1 per-pixel valon per piirtopassi?

Ja joitakin asioita täytyi tehdä FOURCC-hackeilla, joita entinen Unity-koodari Aras P. on koonnut tänne:

https://aras-p.info/texts/D3D9GPUHacks.html

Koskaan ei tule enää sukupolvea, jotka saavat kokea nämä uusina ja uraauurtavina asioina grafiikkaohjelmoinnin kehityksessä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla