Lue keskustelun säännöt.
Te joiden nuoret (17 -18v) tulevat saamaan opintotukea,
09.08.2011 |
asuvatko he vamhimpien luona ja minkäläiset vuositulot teillä on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asuu kotona, on 17v ja vuosituloni olivat hakuhetkellä viimeisen verotuksen mukaan kai 36 000 tai jotain.