Lue keskustelun säännöt.
Piristäkää mua!
04.09.2011 |
Tunnen itseni todella masentuneeksi ja yksinäiseksi.
Kommentit (4)
Kavereita vaan vähän ja nekin vähät eri paikkakunnilla..
Miten sua vois piristää? :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laittakaa sähköpostiosoitteita niin voin kertoa enempi itsestäni.
minkä ikäisiä lapsia?