Joni sai hurjan tarjouksen puhelinliittymästä - "Harmittaa"
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011515384.html
"Pohtola (Elisa) ei kerro, mistä kilpailijasta on kyse. Kovien tarjousten taustalla on kuitenkin se, että nykyisistä asiakkaista halutaan pitää kiinni.
Uusi asiakashankinta on ehdottomasti kalliimpaa operaattoreille kuin nykyasiakkaan pitäminen."
Jaa? Itselläni on sellainen tuntuma, ettei vanhoihin asiakkaisiin ja heidän tyytyväisyyteensä panosteta ollenkaan. Kaikki paukut on uusasiakashankinnassa.
Operaattorilta tulee parempi tarjous vain pakon edessä, kun joku sopimuskausi on loppumassa, ja asiakas sanoo itse lähtevänsä kävelemään, ja ettei vanha hinta käy, kun kilpailijalta on parempi tarjous. Sitten vasta reagoidaan!
Telialta tätä ennen on tullut vain ilmoituksia hinnankorotuksista ja palvelun heikkenemisestä vanhoille asiakkaille. Viime vuonna oli sama tilanne. Sitten lypsämällä sain noin saman hinnan kuin kilpailijalla.
Mikä on oma kokemuksenne?
Hinnat on niin villit että pitäisi saada jotenkin kuriin. Sinun pitää nähdä todella vaivaa että saat omalta operaattorilta hyvän tarjouksen.