Lue keskustelun säännöt.
Sunnuntaina mennään likan kanssa Lontooseen,
16.08.2011 |
tänne: http://www.millenniumhotels.co.uk/copthornetarakensington/index.html
Suunnitelmissa on (paperiasioiden hoitamisen lisäksi, asumme samalla saarella) Tate galleria, M&M World, Kew Gardens, pikavisiitti British museumiin katsomaan sitä hymyilevää etruskitytön patsasta, kummallisia ruokia pikkuravintoloissa, Harrodsin leluosasto. Ja kortinpeluu illalla hotellissa.
Anteeksi hehkutus, olen vaan niin iloissani. 10v lapsi on parasta mahdollista matkaseuraa, viikko ihan kahdestaan on juhlaa. :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla