Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9kk keikka Seurelta vai niitä lyhyitä 1pvän-1vkon keikkoja?

Vierailija
25.08.2011 |

Eli mulla olis nyt vaihtoehtona ottaa 9kk pituinen keikkatyö Seurelta vastaan mutta en tiedä..

Jotenkin sellainen käsitys että Seure ei ylipäänsä ole kovin hyvä työnantaja?!

Ei myönnä lomia koskaan, jos itse tai lapsi sairas niin tosi tiukkaa syyniä pvästä 1 alkaen ja ei edes täyttä palkkaa saa silloin jne.

Kokemuksia, mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koeaika.koeajan jälkeen saat täyden palkan ,vaikka sairastut(tai lapsesi). Pitää olla todistus heti ensimmäisestä päivästä. Tuntitekijänän saat parempaa palkkaa.

Vierailija
2/4 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 9kk pestiä ei kannattaisi ottaa vastaan vai? kauanko se koeaika on? mulla olis tänään haastattelu tuohon pidempään pestiin ja en tiedä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sitoutua työhösi ja työyhteisöön. Haluatko pysyvät työkaverit. VAI haluatko hengailla pikku pätkiä erinäisissä työpaikoissa, tietämättä missä olet huomenna töissä.

Seure on ilmeisesti ihan ok työnantaja, kunhan työsuhde on tosiaan se pidempi. Silloin työntekijää koskee samat, ainakin suunnilleen, säännöt, kuin kunnan vakihenkilöstöäkin.

Itse olen kunnan työntekijänä törmännyt kahdenlaisiin seurelaisiin; kunnollisiin, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita työpaikan asioihin ja sellaisiin, jotka ottavat työpaikan turhan kevyesti... Seurelaisena on niin helppoa sanoa, etten mä tykkääkään tästä, heippa :/

Vierailija
4/4 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa se on sitoutumista tuo 9kk pätkäkin..

Mulla on niitä ainoastaan työhistoriassa ja kyllä niissäkin saa aika usein tuta että on "vaan" sijainen ja kohta työsuhde loppuu.

Se on viimeistään alkukevään koittaessa jo henkisesti raskasta, mutta eipä ole vakkaripaikkakaan irronnut.

No, olenpahan saanut kaikki kesät lomailla kesä,-heinä,-ja elokuun (elokuukin siksi että olen halunnut olla kotona koulun alkaessa)lasteni kanssa.

ap

Haluatko sitoutua työhösi ja työyhteisöön. Haluatko pysyvät työkaverit. VAI haluatko hengailla pikku pätkiä erinäisissä työpaikoissa, tietämättä missä olet huomenna töissä.

Seure on ilmeisesti ihan ok työnantaja, kunhan työsuhde on tosiaan se pidempi. Silloin työntekijää koskee samat, ainakin suunnilleen, säännöt, kuin kunnan vakihenkilöstöäkin.

Itse olen kunnan työntekijänä törmännyt kahdenlaisiin seurelaisiin; kunnollisiin, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita työpaikan asioihin ja sellaisiin, jotka ottavat työpaikan turhan kevyesti... Seurelaisena on niin helppoa sanoa, etten mä tykkääkään tästä, heippa :/