Tuli ensimmäisenä mieleen Jessican paistopiste jutusta, että kyseistä kauppaa, myyjiä ei kiinnosta
"Markettipäällikkö Mika Sjöström sanoo tiistaiaamuna, ettei ole tapauksesta tietoinen. Kärpäsistä ei Sjöströmin mukaan ole tullut asiakaspalautetta."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/32f5b277-9449-48bf-b8fd-f43354fa1cf7
Mitä väliä sillä on tuleeko palautetta, kyllähän tuo täytyy nähdä työntekijöiden. Eli onko kaupassa käytäntö se, että tapahtui siellä mitä tahansa, ainoastaan asiakkaiden palaute saa heidät puuttumaan. Jos palautetta ei tule, voi ruuat vaikka mädäntyä hyllyyn.
Olipas kertakaikkiaan omituinen asenne ja kommentti, aion välttää kyseistä kauppaa, tuntuu että ei paljon kiinnosta hygienia-asiat ja tuskin mikään muukaan. Ja katsokaa siitä linkistä, nyt ei puhuta mistään yhdestä kärpäsestä vaan noita pyörii lähes joka tuotteessa ties kuinka monta.
Kommentit (2)
Luultavasti koira voi paskantaa keskelle käytävää kyseisessä kaupassa, ensimmäinen kommentti on, emme saaneet palautetta, kuljimme sen koiranpaskan hajussa koko päivän.
Ei ihmiset välttämättä sano mitään, he vain jättää ostamatta, vaihtaa kauppaa. Luulisi nyt tuon verran tajuavan.