Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli ensimmäisenä mieleen Jessican paistopiste jutusta, että kyseistä kauppaa, myyjiä ei kiinnosta

Vierailija
12.08.2025 |

"Markettipäällikkö Mika Sjöström sanoo tiistaiaamuna, ettei ole tapauksesta tietoinen. Kärpäsistä ei Sjöströmin mukaan ole tullut asiakaspalautetta."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/32f5b277-9449-48bf-b8fd-f43354fa1cf7

Mitä väliä sillä on tuleeko palautetta, kyllähän tuo täytyy nähdä työntekijöiden. Eli onko kaupassa käytäntö se, että tapahtui siellä mitä tahansa, ainoastaan asiakkaiden palaute saa heidät puuttumaan. Jos palautetta ei tule, voi ruuat vaikka mädäntyä hyllyyn.

Olipas kertakaikkiaan omituinen asenne ja kommentti, aion välttää kyseistä kauppaa, tuntuu että ei paljon kiinnosta hygienia-asiat ja tuskin mikään muukaan. Ja katsokaa siitä linkistä, nyt ei puhuta mistään yhdestä kärpäsestä vaan noita pyörii lähes joka tuotteessa ties kuinka monta. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset välttämättä sano mitään, he vain jättää ostamatta, vaihtaa kauppaa. Luulisi nyt tuon verran tajuavan.

Vierailija
2/2 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti koira voi paskantaa keskelle käytävää kyseisessä kaupassa, ensimmäinen kommentti on, emme saaneet palautetta, kuljimme sen koiranpaskan hajussa koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi