Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En saa kotihoidontukea kun olin alle 1 kk kht:lla
02.08.2025 |
Ihan kiva käytäntö. Kyllä tulee tyhmä olo kun tämäkin olisi pitänyt tietää etukäteen.
Kommentit (6)
Selvästihän tuo on Kelan sivuilla kerrottu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Selvästihän tuo on Kelan sivuilla kerrottu.
Kyseeseen tulee kalenterikuukausi ja en saa tukea 2.7-2.8 ajalta. Eli ei ole niin yksinkertaista! ap
Miten kävi?
Miten tässä kävi? Itselläni on tilanne, että kuukauden mittainen jakso olisi 11. päivästä seuraavan kuukauden 12. päivään. Tarkoitus on varmuuden vuoksi tehdä se 12. päivään, jotta kuukausi ainakin täyttyisi kaikilla laskutavoilla. Mutta ei kai siis ole niin hölmösti, että jaksossa on pakko olla sisällä täysi kalenterikuukausi ensimmäisestä viimeiseen päivään?
Alue: Aihe vapaa
Siis se tarkastelujakso ei ollut kokonainen kalenterikuukausi. Miten voi olla näin jäykkä järjestelmä? Kyllä taas ottaa päähän. ap