Saanko ostamastani tyynystä rahat takaisin, jos palautan sen 14 päivän kuluessa ostosta. Olen nukkunut 5 yötä ja niska kipeytyy.
Kommentit (8)
Ostitko se fyysisestä kaupasta vai netistä? Kaupoilla ei ole mitään pakollista takaisinottovelvoitetta, nettikaupoilla on 14 päivän palautusoikeus ihan laissa määriteltynä. Yleensä se kuitenkin vaatii sen, että tuote on myyntikuntoinen. Mitä tyyny ei enää mielestäni ole, koska olet käyttänyt sitä.
Mene kaupasta kysymään. Olen kuullut, että Jysk kauppaa palautettuja patjoja.
Jos palautus ei onnistu ja vaikka se onnistuisikin, selvittäisin niskakivun syy-seuraussuhdetta. Uusi tyyny voi provosoida vanhaa niskajumia tai lihasheikkoutta. Yrittäisin jumpata niskaa ja sillä aikaa käyttää vanhaa tyynyä. Minulla on aina vaikeus löytää sopiva tyyny ja tätä probleemaa on helpottanut viikottainen niskatreeni. Enää en ole niin kranttu tyynyn suhteen ja ei haittaa nukkua oli tyyny minkälainen tahansa. Helpottaa elämää aivan todella kun ei tarvitse huolehtia kääntyykö pää aamulla, jos on vääränlaisen tyynyn joutunut ottamaan.
Menitkö sinäkin maailman suurimpaan huijaukseen eli tempuratyynyyn? Tervetuloa kerhoon.
Käytettyä tuotetta ei voi palauttaa jos ei ole erikseen muuta sovittu. Jos tuote ei toimi luvatulla tavalla voit reklamoida.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö sinäkin maailman suurimpaan huijaukseen eli tempuratyynyyn? Tervetuloa kerhoon.
En tiedä ap:sta, mutta mulle tuo tempura oli pelastus. Olen jo vuosia ottanut sen aina reissuunkin mukaan.
Riippuu kaupasta, ottavatko vastaan käytettyjä. Kysy sieltä mistä ostit.