Tuplamoikkaus lähikaupassa on RAIVOSTUTTAVAA!
Tulen kauppaan sisään niin myyjä moikkaa. Parin minuutin päästä kun laitan lonkeroa hihnalle niin myyjä moikkaa uudestaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voi kamalaa
Moi
Minua taas ärsyttää se kun ne kaupassa sisällä pyörivät työntekijät/hyllyttäjät/whatever moikkailee. Ikään kuin kyttäisivät että mitä teen, varastanko.
Käy vaikkapa Ukrainassa, tuo ei harmita yhtään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää se kun ne kaupassa sisällä pyörivät työntekijät/hyllyttäjät/whatever moikkailee. Ikään kuin kyttäisivät että mitä teen, varastanko.
Tekevät työtään. Sen on todettu vähentävän varkauksia niinpä kuuluu tehtävänkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Käy vaikkapa Ukrainassa, tuo ei harmita yhtään sen jälkeen.
Käy itse, EVVK.
He näkevät satoja ihmisiä päivässä. Oletko juuri sä niin mieleenpainuva, että muistavat sut ovelta, eikä vasta ainin tää oli tää juoppo lonkunlitkijä!
Ei ne mitään mieti, kuha moikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää se kun ne kaupassa sisällä pyörivät työntekijät/hyllyttäjät/whatever moikkailee. Ikään kuin kyttäisivät että mitä teen, varastanko.
Voi kun omatunto soimaa 😇
Kai tuo on jotain passiivis aggressiivista kontaktin hakua. En olisi koskaan voinut isossa marketissa kuvitella menemään häiritsemään asiakkaiden huomiokykyä jos minulla ei olisi ollut lainkaan mitään asiaa.
Tosta tulee kyllä kiusallinen olo.
Minusta ennen (ellen sitten väärin romantisoi) suomessa on ollut tapana että ainoastaan kauppias, eli koko kaupan omistaja / kiinteistön omistaja. Voi moikata asiakkaita varmistaakseen että kaikki on kunnossa.
Soita johonkin auttavaan puhelimeen.
hankalat ja riitaisat asiakkaat pitäisi saada ajettua ulos kaupasta ja pysyvä porttikielto päälle
Myyjät tekee just niin kuin esimies on käskenyt, muuten lähtee työpaikka alta. Koittakaa vaan kestää alkääkö ainakaan myyjille vit tuilko!
Ei ole vaan mukavaa, kun moikataan. Monet on yksinäisiä ja voi olla päivän ainut sosiaalinen kontakti.
Minusta tuo on mukavaa että minut huomioidaan kun tulen kauppaan, olen tärkeä heille. Sitten kun meen kassalle niin silloin olen tietysti maksava asiakas, vielä tärkeämpi . Ja vielä kun toivotetaan hyvää päivän jatkoa niin varmasti tulen toistekin!
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on jotain passiivis aggressiivista kontaktin hakua. En olisi koskaan voinut isossa marketissa kuvitella menemään häiritsemään asiakkaiden huomiokykyä jos minulla ei olisi ollut lainkaan mitään asiaa.
Jossain määrin heikoissa kantimissa on huomiokyky jos se julkisella paikalla tapahtuvasta tervehdyksestä murenee?
Miten te myyjät oikein halutte asiakkaiden tässä tupla, tai jopa triplamoikkaustilanteessa käyttäytyvän? Pitääkö LEIKKIÄ MUKANA?