Tuplamoikkaus lähikaupassa on RAIVOSTUTTAVAA!
Tulen kauppaan sisään niin myyjä moikkaa. Parin minuutin päästä kun laitan lonkeroa hihnalle niin myyjä moikkaa uudestaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ennen (ellen sitten väärin romantisoi) suomessa on ollut tapana että ainoastaan kauppias, eli koko kaupan omistaja / kiinteistön omistaja. Voi moikata asiakkaita varmistaakseen että kaikki on kunnossa.
Tämä "tapa" on ilmeisesti sijainnut vain sinun mielessäsi. Mistään tällaisesti ei kukaan muun ole koskaan aikaisemmin maininnut.
Se että sinulle tulee mieleen, että tervehtijä on isäntä, ei tarkoita etteivätkö muut voisi myös tervehtiä.
Moi. Moi. Moi. Hyvää päivänjatkoa.
Mnusta ainakin on hitokseen hyvä juttu, että hylllyttäjiä on joka välissä kaupassa, on jotenkin turvallisempi olo.
Kannattaa sitä lonkeroa juoda hieman enemmän, niin ei jää mitään muistikuvia koko kauppareissusta, eikä pääse pikkuasiat harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on jotain passiivis aggressiivista kontaktin hakua. En olisi koskaan voinut isossa marketissa kuvitella menemään häiritsemään asiakkaiden huomiokykyä jos minulla ei olisi ollut lainkaan mitään asiaa.
Heidät on johto määrännyt tervehtimään asiakkaita antaakseen kaverillisen vaikutelman kyseisestä myymälästä.
No kyllä, minä ainakin olen samaa mieltä ap:n kanssa. Kyllä se riittää että kerran moikataan.
Hienoa ettei AP;lla ole tämän suurempia ongelmia !
Kaikesta sitä voikin valittaa!
TERVETULOA!
VOINKO AUTTAA JOTENKIN?
NÄKEMIIN JA HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA!
Se on myyjällekin tosi rasittavaa jos työnantaja vaatii ja velvoittaa olemaan yltiöystävällinen ja vaikkapa aurinkoinen (yök), mutta esim täällä meillä maalla kun myyjät ja asiakkaat aika usein tuntevat toisensa jollain tasolla, niin sellainen normaali molemminpuolinen kohteliaisuus riittää. Tosi rentoa ja kotoisaa jotenkin kun kenenkään ei tarvii silleen puristaa eikä esittää näissä tilanteissa sen kummemmin :)
Eihän ilman asiakkaita kauppa pysy pystyssä.
Jees. Sano sille: terve sano komeet toisilleen.
Sanos muuta!