Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos Kela ei maksaisi elareira, asumistukea, yh korotuksia, toimeentulotukea ja toimisi toisen vanhemman korvikkeena taloudellisesti
10.07.2025 |
moni joutuisi jäämään yhteen pakosta. Nyt (yleensä miehet) pääsevät helpolla, kun oikeastaan mikään ei enää sido heitä perheeseen
Kommentit (3)
Siis miehet yleensä nostelee näitä elareita ja yh korotuksia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Siis miehet yleensä nostelee näitä elareita ja yh korotuksia?
No, tyhmälläkin on sananvapaus
Alue: Aihe vapaa
Älä elätti ulise