Miettikää, miten paljon rahaa menee mainoksiin!
Ja jos joku mainostaa lisää, kilpailijan pitää panna vielä paremmaksi, ja markkinointikulut voi vähentää verotuksessa.
Kommentit (3)
Ei mun tarvitse sitä miettiä. Olen kuluttaja joka vaihtaa radiokanavaa. Jos 30 minuutin työmatkalle sattuu 3 mainoskatkoa.
Tubesta en maksa. Siedän mainokset. Postilaatikkoon kannetuista vilkaisen 2. Luen yhden.
Olen kuluttaja. Mainostaja miettii miten minut tavoittaa. Ja käyttää rahansa markkinointiin. Myykö mikään tuote ilman markkinointikanavia. Aikoinaan kaveri pisti oman firmansa mainoksen lehden palstalle 2 riviin. Sai töitä tarpeeksi. Koska kilpailijoilla oli puolen vuoden jono. Nyt on nimeä ja sama jono.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse sitä miettiä. Olen kuluttaja joka vaihtaa radiokanavaa. Jos 30 minuutin työmatkalle sattuu 3 mainoskatkoa.
Tubesta en maksa. Siedän mainokset. Postilaatikkoon kannetuista vilkaisen 2. Luen yhden.
Olen kuluttaja. Mainostaja miettii miten minut tavoittaa. Ja käyttää rahansa markkinointiin. Myykö mikään tuote ilman markkinointikanavia. Aikoinaan kaveri pisti oman firmansa mainoksen lehden palstalle 2 riviin. Sai töitä tarpeeksi. Koska kilpailijoilla oli puolen vuoden jono. Nyt on nimeä ja sama jono.
en seuraa mainoksia, en osta mitään mitä' mainostetaan, teen itse omat päätökseni
Ihmetyttää miksi Euroopassa ei ole hakukonetta netissä, nyt mainos tulot kulkeutuvat suurimmaksi osaksi Usaan.