Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi feministit/palstammat ja veikeät setämiehet ovat liikkuttavan yksimielisiä joka asiasta?
27.06.2025 |
Miksi feministit/palstammat ja veikeät setämiehet ovat liikkuttavan yksimielisiä joka asiasta?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap on LIIKKUTTAVAN huono äidinkielessä.
Tekis varmaan sullekin hyvää ajatella muuta kuin politiikkaa.
Etkö kestä erimieltä olevia? Missä on sananvapaus?
Alue: Aihe vapaa
Maan täyttäminen partajehuilla ei voi olla huono idea.