Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean häiriöt

Vierailija
02.06.2025 |

Ja taas kerran Nordealla häiriöitä verkkopankissa! Eihän edellisestä häiriöstä ole kuin muutama päivä. Ketuttaa tämä toimimattomuus.

Ei edes tiedoteta näistä häiriöistä. Missähän jamassa oikeastaan nämä pankkien verkkopalvelut oikeastaan ovat? Ja kaikista näistä palveluista (toimimattomista) pitää vielä maksaa tällekin paskalle pankille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meillä asuu mulkkuja itärajan takana.

Vierailija
2/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan samaa mieltä, nämä ns. pankkipalvelut ovat nykyään kyllä sieltä ja syvältä, minne ei päivä paista! Ja kaiken huipuksi, kun itse olemme pankkivirkailijoina ja teemme heidän työnsä, saamme myös jopa "avainasiakkaana" maksaa siitä kuukausittain.

Kerpele, tässä alkaa ottaa jo kierroksia rauhallisempikin ihminen! Pankeilla, verkko/mobiilipankeilla ei näy olevan mitään vastuuta toimimattomuudestaan. Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista? Ja vielä rauhan aikana Suomessa?

Vissiin kai pankitkin säästävät suojauksistaan ja ottavat digipalvelut sieltä, mistä halvimmalla pääsee. Grrrr....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi Revolut

Vierailija
4/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä kritiikkiä, 99%:sesti Nordea ja S-Pankki toimii aina niinkuin pitää. Ja helppo käyttää, pahin rangaistus olisi jonottaa jossain pankissa mummojen seassa.

Vierailija
5/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hauska kommentti :) 

Helppo tosiaan käyttää noiden pankkien palveluja, kunhan vain toimivat, silloin kun tarvitaan.

Kommentti sinänsä selvällä suomen kielellä, mutta sen takaa paistaa myös sellaista, joka ei ehkä päivänvaloa kestäisi.

Agitaattoreita meillä Suomenmaassa on nähty ennenkin, eivät ne mihinkään ole hävinneet.

 

Vierailija
6/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteiset trollienmetsästäjät tuhoavat tämänkin ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaiseen pankkipalveluun saa todellakin jonottaa, jos sellaista haluaa. Itsekin kyllä saanut kokemusta siihen työn puitteissa.

MUTTA! Siellä mummojen ja vaarien seassa on itse asiassa ollut ihan hauskaa jonottaa. Kas kun näillä mummoilla ja vaareilla on ollut niin mukavat ja mielenkiintoiset jutut, jonotusaika on mennyt ihan siivillä. Älä sinä halveksi iäkkäitä ihmisiä, heillä on se elämänviisaus joka puuttuu sinulta ja ehken minultakin. 

Jonottaminen harmittaa kyllä, mutta ei silloin, kun on hyvää juttuseuraa.

Jos jonottaminen on sinulle ongelma, saat olla kiitollinen siitä, ettet elänyt Suomessa sota-aikana :)

Vierailija
8/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin pitää maksaa laskut hyvissä ajoin koska ei voi tietää kauanko se siirto kestää. Samoten posti on lähetettävä viikkoja etukäteen koska postinkulku vasta hidasta onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä kritiikkiä, 99%:sesti Nordea ja S-Pankki toimii aina niinkuin pitää. Ja helppo käyttää, pahin rangaistus olisi jonottaa jossain pankissa mummojen seassa.

Minulla oli taas nordean kanssa ongelmia pitkään jopa useita kertoja kuukaudessa. sitten lopulta kyllästyin ja pyysin tarjoukset muista pankeista ja vaihdoin danskeen. Myönnän onhan dansken verkkopankki käyttöliittymältään kivikautinen ja todella ruma nordean vastaavaan (mobiili taas ihan ok) mutta palvelut toimivat kuin toisella planeetalla. Tulotkin tulevat aina ajallaan eikä joskus ja jouluna kuten nordealla. 

 

Vierailija
10/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

      Nordealla on jatkuvasti niitä häiriöitä.

     Onneksi on Danskebank

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on kun kokemattomat ostajat ostavat IT palveluita Intiasta, mikään ei toimi enää

Vierailija
12/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkipalvelut toimivat ihan riittävällä varmuudella. Mutta yksi asia niissä hiertää ja se liittyy siihen ettei nettipankeista tehdä huijausmahdottomia. Olisi helposti tehtävissä kuluttajille pankkipalvelut josta ei rahoja noin vain johonkin toiseen epäilyttävään maahan siirrettäisi. Selitys että siitä seuraisi muka ongelmia niille jotka käyvät ulkomaankauppaa. Siis mitä wittua, eikö noita muutamaa varten voisi tarjota puolestaan omaa erillistä palvelua, joka jättäisi myös huijausmahdollisuuden yhä jäljelle. Ja sitten vedotaan asiakkaan omaan vastuuseen, jos kusetus menee vanhukselle läpi. Tämä on aito ongelma, ei se jos nettipankki on joskus tunnin poissa käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se selvisi. Olen jo vuosia ihmetellyt, miksi Nordean tililleni tulee joka kuukausi vajaat 5 tonnia rahaa, vaikka olen viimeksi työskennellyt 2000-luvun alkupuolella. Nyt en ole siis missään  työssä.

Vierailija
14/14 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, meillä asuu mulkkuja itärajan takana.

Meilläkö sitten kärsitään itärajan takaisten mulkkujen toiminnoista? Ja päivittäisten pankkipalvelujen takia?

Onneksi meillä on varauduttu veli veikkosen toimien suhteen jo vuosikaudet. Kyberhyökkäyset onneksi pystytään torjumaan pienellä viiveellä. Toki tuo pieni viive rassaa pientä ihmistä. Mutta periksi ei anneta, se minunkin on pakko hyväksyä.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi