Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon asiakaspalvelun laatu vaikuttaa ostopäätökseesi?

Vierailija
16.04.2025 |

Oletko joskus jättänyt palvelun väliin tai tuotteen ostamatta epämiellyttävän ostokokemuksen vuoksi?

Itsellä käynyt näin ainakin S-ryhmän kohdalla. Vedin joskus jopa rahani pois sieltä ihan vaan siksi, että asiakaspalvelijat olivat niin epämiellyttäviä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa kaikessa palvelun tuottamisessa.

Kampaajankin täytyy olla miellyttävä kuten monen muunkin asiakaspalvelutyössä olevan henkilön täytyy olla.

Vierailija
2/4 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hankinnasta. Ruokaa, päivittäistavaroita ja arkivaatteita ostaessa ostan sieltä mistä kätevin hankinta tehdä sopivaan hintaan. Isommissa ja kalliimmissa hankinnoissa asiakaspalvelu on usein se ratkaiseva tekijä, kun teen ostopäätöstä. Esim. olin ostamassa sänkyä, löysin kaksi hyvää vaihtoehtoa (samaa hintaluokkaa), päädyin ostamaan sen minkä liikkeestä koin saaneeni parempaa palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paljon, jopa ruokakaupan kassan palvelu.

Vierailija
4/4 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa paljon. Palveluissa on suurimmaksi osaksi runsaudenpula niin varaa on kyllä valita. 

Yleisesti ottaen en halua tukea palveluita jotka käyttävät selvästi nuoria ja alipalkattuja aspa-hommissa ja kohtelevat heitä huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme