Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Juhuu mulla DNA prepaid
02.04.2025 |
Jossa saldoa ja ei voi lähettää tekstareita. Mitä helvettiä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos DNA Prepaid -liittymässäsi on saldoa, mutta et voi lähettää tekstiviestejä, kokeile ensin seuraavia asioita:
Tarkista saldo ja liittymän voimassaolo
Näppäile puhelimeen *100# ja paina soita-painiketta varmistaaksesi, että saldoa todella on riittävästi ja liittymä on voimassa.
Tarkista viestikeskuksen numero
Tarkista, että puhelimesi viestikeskus on asetettu oikein:
DNA:n viestikeskuksen numero: +358447983500 Löydät tämän asetuksen yleensä viestisovelluksen asetuksista tai puhelimen asetusten kohdasta "Viestit" tai "Tekstiviestit".
Käynnistä puhelin uudelleen
Käynnistä puhelin uudelleen ongelmien ratkaisemiseksi ja yhteyksien päivittämiseksi.
Varmista, ettei numero ole estoilla tai rajoituksilla
Varmista, ettei vastaanottajan numerossa ole estoja tai rajoituksia.
Testaa lähetys eri vastaanottajaan
Kokeile lähettää tekstiviesti eri vastaanottajalle nähdäksesi, liittyykö ongelma tiettyyn numeroon vai kaikkiin numeroihin.
Jos yllä olevat eivät auta, kannattaa olla yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun numeroon 0800 412 582 (maksuton DNA:n prepaid-asiakkaille) tilanteen selvittämiseksi tarkemmin.