Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono käyttäytyminen some-vaikuttajia vs asiakaspalvelijoita kohtaan?

Vierailija
19.03.2025 |

Nämä some-vaikuttajat ovat nyt alkaneet nostaa esiin heitä kohtaan tapahtuvaa huonoa käytöstä. 

Mutta koska aletaan todella puuttua asiakaspalvelijoiden huonoon kohteluun asiakkaiden osalta??

Tämä olisi huomattavasti tärkeämpi asia puuttua!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, asiakaspalvelutyötä on aina joidenkin pakko tehdä, somea ei.

Vierailija
2/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään asiakaspalvelijia on tärkein. Ennen se oli asiakas. Niin ne ajat muuttuu paremmaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun he itse nostavan asian esille. Sitähän se vaatii, että asianomainen avaa suunsa, ei kukaan muu voi heidän puolesta alkaa asiaa esille nostamaan.

Vierailija
4/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen epäkohtaan puuttuminen ei sulje pois toista. Aina joku tulee valittamaan siitäkin että eläinten kaltoinkohtelusta ei saa puhua koska vanhusten hoidossa on puutteita jne.

Asiakaspalvelijat voivat alkaa nostaa äläkkää omasta kohtelustaan ja somevaikuttajat omastaan. Taustallahan on luultavasti isolta osin samat kiusaavat ihmiset jotka ilkeilevät kaikille jotka voivat. 

Vierailija
5/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin asiakspalvelussa melkein 30 vuotta. Sitten en vaan kestänyt enää, asiakkaat on mulkeroita aina vaan enemmän ja enemmän.

Vierailija
6/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, asiakaspalvelutyötä on aina joidenkin pakko tehdä, somea ei.

Tämähän se. Valtaosa huonoa kohtelua saavista some"vaikuttajista" on ansainnut kohtelunsa ihan omalla käytöksellään.