Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen viim 2vrk aikana kuunnellut tämän kappaleen ainakin 30x ja
06.06.2011 |
joka ikinen kerta tuo ääni ja biisi saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni ja käsivarsien karvat nousevat pystyyn! Ja nimenomaan positiivisessä mielessä!
Voi jumalauta mikä ääni ja soundi tuolla naisella on, aivan mieletön, elämää suurempi!!!!!
Kommentit (5)
ei huono, mutta ei mitään ihmeellistä... :\
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan mieletön biisi ja mikä LAULAJA!
Tykkään heleä-äänisistä naislaulajista kuten esim. Johanna Kurkela.
Alue: Aihe vapaa
että on Adele. Hyvä biisi, hyvä laulaja.