Lue keskustelun säännöt.
Sanokaas voiko olla normaalia-3kk vauvalla NELJÄTTÄ kertaa nuha!
06.06.2011 |
Ja on vielä täysimetyksellä. Silti kirkasta/vähän kellertävää räkää saa imeä vähän väliä. Lääkärissä tutkittu 2kk iässä, kaikki normaalia. Ei ole kuumetta, ei yskää. Ei vaikuta muuten kipeältä.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanotaan, ettei pienillä vauvoilla voi sitä olla, mutta meillä kyllä oli ja lääkärikin oli lopulta sitä mieltä.
voi olla ihan normaalia. ei se äidinmaito meilläkään flunssalta pelastanut. 2 viikkoisena oli jo tosi kipeä kotona.
jos jatkuu ja sinua mietityttää niin kipaise lääkäriin, saat sielun rauhan.