Nextory kokemuksia
Onko kokemuksia kyseisestä palvelusta.
Mulla tuli laskuja vielä, kun olin irtisanonut palvelun.
Luin muiltakln samanlaisista kokemuksista.
Kommentit (13)
Ei ole huonoja kokemuksia. Olen käyttänyt kaikkia suomalaisia äänikirjapalveluja tutustumisjakson verran ja kaikista on ollut yhtä helppoa päästä eroon eli sitten kun tutustumisjakso lähenee loppuaan, klikkailen sovelluksen profiilistani jäsenyyden lopetuksen ja asia on sillä selvä saatuani vahvistuksen sähköpostiin. Ei kerta kaikkiaan mitään ongelmia tai ylimääräisiä veloituksia tai mitään.
Maksoin rajattomasta oikeudesta. Kesken kauden ilmoittivat, että väärinkäytön vuoksi en pääse lukemaan kuin vasta seuraavan maksun jälkeen. Luen kyllä paljon, siksi otinkin rajattoman vaihtoehdon. Mutta heidän mielestään käytin liikaa palvelua. Tietenkin irtisanoin, vaadin kesken jääneeltä kaudelta loput rahat takaisin. En saanut enkä viitsinyt käydä riitelemään kympistä. Pitäköön tunkkinsa, toivottavasti menee konkkaan!
Vierailija kirjoitti:
Maksoin rajattomasta oikeudesta. Kesken kauden ilmoittivat, että väärinkäytön vuoksi en pääse lukemaan kuin vasta seuraavan maksun jälkeen. Luen kyllä paljon, siksi otinkin rajattoman vaihtoehdon. Mutta heidän mielestään käytin liikaa palvelua. Tietenkin irtisanoin, vaadin kesken jääneeltä kaudelta loput rahat takaisin. En saanut enkä viitsinyt käydä riitelemään kympistä. Pitäköön tunkkinsa, toivottavasti menee konkkaan!
Eli näitä tapauksia varmaan useita, missä asiakas on tyytymätön mutta ei jaksa valittaa.
Luulisi firman kannalta olevan fiksumpaa maksaa pari kymppiä takaisin, kuin ottaa negatiivista palautetta vastaan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin rajattomasta oikeudesta. Kesken kauden ilmoittivat, että väärinkäytön vuoksi en pääse lukemaan kuin vasta seuraavan maksun jälkeen. Luen kyllä paljon, siksi otinkin rajattoman vaihtoehdon. Mutta heidän mielestään käytin liikaa palvelua. Tietenkin irtisanoin, vaadin kesken jääneeltä kaudelta loput rahat takaisin. En saanut enkä viitsinyt käydä riitelemään kympistä. Pitäköön tunkkinsa, toivottavasti menee konkkaan!
Eli näitä tapauksia varmaan useita, missä asiakas on tyytymätön mutta ei jaksa valittaa.
Luulisi firman kannalta olevan fiksumpaa maksaa pari kymppiä takaisin, kuin ottaa negatiivista palautetta vastaan netissä.
No varmasti on. Ottavat kaikki irti asiakkailta minkä saavat ja luottavat ettei kukaan muutaman kympin takia lähde valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin rajattomasta oikeudesta. Kesken kauden ilmoittivat, että väärinkäytön vuoksi en pääse lukemaan kuin vasta seuraavan maksun jälkeen. Luen kyllä paljon, siksi otinkin rajattoman vaihtoehdon. Mutta heidän mielestään käytin liikaa palvelua. Tietenkin irtisanoin, vaadin kesken jääneeltä kaudelta loput rahat takaisin. En saanut enkä viitsinyt käydä riitelemään kympistä. Pitäköön tunkkinsa, toivottavasti menee konkkaan!
Samanlaisia kokemuksia.
Mulla on tuo ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen.
Minä en ymmärrä miten tuo toimii. Yritän päästä eroon mokomasta, mutta sovellus ei toimi. Puhelinnumeroa ei ole lainkaan
Minulla on käytössä tuo, tosin nyt tauolla. Aina on hyvin toiminut maksujen ja taukojenkin suhteen, eikä ole ylimääräisiä velotettu.
Olen käyttänyt nextorya yli 6 vuoden ajan ilman ongelmia. Maksuongelmat kannattaa selvittää heti aspan kanssa.
Kirjoitin Nextorystä omaan kirjablogiini artikkelin. Käykää lukemassa ja kommentoimassa jos ehditte :)
Minulla on. He harrastavat valheellista mainontaa: sain sähköpostiini tarjouksen "2kk Nextorya hintaan 7.99€". Sitten kun tuon otin luullen saavani 100h 2 eli 200h luku- ja kuunteluaikaa 2kk ajaksi kokonaishintaan 7.99€, kävikin ilmi että tarjous on 7.99€ per kuukausi. Aspa kehtasi vielä kommentoida vain, että kannattaa lukea tarkemmat tiedot aina tarjouksista heidän nettisivuiltaan, kun valitin asiasta.
Kyllä tuo on täysin epärehellistä ja valheellista mainontaa. Tämän kauden jälkeen en enää ikinä käytä Nextorya, enkä suosittele sitä muillekaan. Storytel tai Bookbeat saavat rahani jatkossa.
Huonoja kokemuksia kannattaa valita joku muu.