Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ovulaatio, menikö jo
Mietiskelijä
07.03.2025 |
Tämän päivän liuskatesti ja clearblue pinkki, clearblue näytti tyhjää ympyrää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
En tiiä kannattaa vaan harrastaa sänkyhommia tossa kp 9-15 joka tapauksessa. Joka päivä vaikka. Ite en saa juuri koskaan hymynaamaa noihin digitesteihin. Liekkö oikeesti joku ongelma ovulaatiossa, onkohan muilla tietoa tästä. Silloin kun kerran tulin raskaaksi nii kyllä tein noita testejä, ja heti kun oli tumma viiva, menin miehen kanssa puuhaamaan. Enää en ehdi tai pysty lapsen vuoksi kuitenkaan "toimimaan" milloin vaan viiva on tumma, niin tuo testailu on vähän jäänyt. Ideaali-tilanteessa kyllä testailusta on apua. Toivottavasti tärppää.