Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pari kertaa sulaneet marjat käyttö
25.09.2024 |
Hei!
Mitä mieltä olette että uskaltaako punaviini marjoista tehdä vispipuuroa, jotka on ollut pakkasessa, mutta sulaneet pari kertaa ja taas pakkasessa (siksi sulaneet toistamiseen, kun on otettu loukkaantuneen ja turvonneen käden turvotuksen helpottamiseen)?
En miettisi hetkeäkään jos olisi jokin liha tms kyseessä, mutta kuitenkin tuo marja kuumentuisi kiehuen, joten mietin lähtisikö sillä kaikki bakteerit pois.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa