Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli alkaa polttaa taas tupakkaa

Vierailija
24.09.2024 |

Olen jo 62 vuotias. Ei tässä menetettävää enää paljon ole paitsi rahat jotka siihen menee.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tuu jupakkaa

Vierailija
2/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipussi huuleen nii loppuu se tupakin himo 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on nautinta-aine joten antakaa palaa vaan.

Vierailija
4/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta pikkusikareita, rentouttavaa puuhaa eikä pilaa keuhkoja kun ei kuulu vetää henkeen savuja.

Vierailija
5/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kallista et rahat menettää ainakin...

Vierailija
6/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin hampaitani ja ikenien kuntoa. Olen hammasfriikki. Suuni kunto on mulle tärkeä, mut tekis munkin mieli välillä polttaa. Poltin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen vakavasti aloittamista, koska auttaa ketutukseen ja vähentää ruokahalua ruokaan, jota ei ole enää varaa ostaa. Astmakin on jo, joten keuhko-ongelmien alkaminen tai paheneminen ei pelota. 

Vierailija
8/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko oot ollut polttamatta ja kauanko poltit. itse kai jotain 6-7v polttamatta ja tänä kesänä tehnyt välillä mieli käydä hakemassa yks cameli aski, tai ehkä kenties pikkusikareita. sen kyllä tietää ettei se yhden askin hakeminen niihin himoihin auttas, päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlaisia tuntemuksia. En ole polttanut melkein kymmeneen vuoteen mutta nykyään tekee vaan joka päivä enemmän mieli.

Vierailija
10/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän samanlaisia tuntemuksia. En ole polttanut melkein kymmeneen vuoteen mutta nykyään tekee vaan joka päivä enemmän mieli.

riesahan se vaan on kun saa taas loppuiän tunnin parin välein rampata tupakalla. rahaa menee. tupakointi nykysin kaikkialla kielletty jne täällä ei saa polttaa parvekkeellakaan (ei se tosin alakerran naapuria estä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä päivältä tekee enemmän mieli. Työkaveritkin alkaneet taas yksi toisensa jälkeen kessutella. Kai se on tää nykymaailman meno, joka pistää kessuttelemaan. Kaikki on menossa huonompaan suuntaan.

Vierailija
12/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monta vuotta polttamatta. Juhannuksen sorruin kännissä ottamaan sauhut toisen tupakasta. Nyt tekee mieli tupakkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan syöpädiagnoosin, alan polttamaan ja juomaan.

Vierailija
14/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Poltin viimeisen kerran 16 vuotta sitten mutta edelleen kaipaan savuketta tietyissä tilanteissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Mulla oli lopettamisen jälkeen melkein kymmenen vuotta niin, että polttelin välillä illanistujaisissa ja noin, mutta nykyään ei tee mieli enää yhtään. Se haju on niin oksettava ja tulee oikein sellanen puistatus, jos polttaa.

16/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten jos haluaa ei sitä kukaan kieltää voi

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan