Lue keskustelun säännöt.
Unreal 5 mädättää ja näivettää pelintekijöiden optimointitaidot
22.08.2024 |
Tungetaan vain Nanite-renderöintiä meshien lod-tasojn sijaan, renderöidään matalalla tuhruisella resoluutiolla DLSS:ää / frame generaatiota apuun huutaen, mutta silti näytönohjaimen tuulettimet huutavat hoosiannaa. 2010-luvun terävästi ja suorituskykyisesti renderöivät ja hyvältä näyttävät pelit ovat muisto vain.
Onneksi on silti inhouse-pelimoottorienkin käyttöä vielä, tosin niilläkin tuo matalaresoluutiotuhrun käyttö houkuttaa tekijöitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koodaamisen taso on nykyään paskaa. Vaikka ois tuhansien eurojen koneet niin ei pyöri täysillä. Ei mitään järkeä tällaisessa tehon tuhlailussa.