Minä kassalla asiakkaille.
Kyllä, jos vedät plussakortin vielä kerran niin hinta varmasti tippuu!!
Ai haluat arvan? Ja minunhan pitäisi tietää se voitto arpa?
Valitettavasti tarjouserä on loppunut, mutta tottakai voin myydä 3x kalliimpaa tuotetta siihen tarjoushintaan kun kerran niin haluat..
Salaattisi meni ryttyyn hihnalla? Tottakai se on minun vikani, että laitat salaatin ensin hihnalle ja sitten isommat tuotteet.
Kommentit (20)
Yhyy yhyy kyllä pitää saada joku öky kallis samaan hintaan jos se halvempi on loppunut. T. Koopää asiakas.
Laitetaanko pieneen pussiin? No totta vitussa ne laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Joo pitäisi varmaan aspan tulla ja laittaa ne tuotteet asiakkaan puolesta hihnalle kun tuntuu olevan niin hlvetin vaikeaa sekin. Y. Kassalla oleva.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko pieneen pussiin? No totta vitussa ne laitetaan.
Joo voin antaa pussin niin laita itse jos asenne on toi. T. Kassalla oleva.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Miks muuten nykyään niin harva kassalla työskentelevä tekee näin? Ennen tää oli itsestään selvyys eikä vie yhtään sen enempää aikaa.
Luulis myös kassalla työskentelevän tajuuvan, että otoksia tekevällä esim ne salaatit on aika vaikee laittaa vikaks kun ne on siinä ostosten päällä ettei lyttäänny painavien alla. Eriasia jos on vaan vähän ostoksia. Kaupat on myös useimmiten suunniteltu niin, että hevi osasto on vikana. Vähän vois ajatella itteensä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Miks muuten nykyään niin harva kassalla työskentelevä tekee näin? Ennen tää oli itsestään selvyys eikä vie yhtään sen enempää aikaa.
Luulis myös kassalla työskentelevän tajuuvan, että otoksia tekevällä esim ne salaatit on aika vaikee laittaa vikaks kun ne on siinä ostosten päällä ettei lyttäänny painavien alla. Eriasia jos on vaan vähän ostoksia. Kaupat on myös useimmiten suunniteltu niin, että hevi osasto on vikana. Vähän vois ajatella itteensä pidemmälle.
Tottakai se on asiakaspalvelijan syytä miten tyhmä asiakas on. Kaupasta kun ei aivoja saa ostettua. T. Asiakaspalvelija.
-Laitetaanko hanskat pieneen pussiin, t. myyjä :D
-Ei tartte, vedän käteen nyt heti, t. härski setämies :D
Ja koko myymälä ulvoi naurusta ja nousi taputtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Miks muuten nykyään niin harva kassalla työskentelevä tekee näin? Ennen tää oli itsestään selvyys eikä vie yhtään sen enempää aikaa.
Luulis myös kassalla työskentelevän tajuuvan, että otoksia tekevällä esim ne salaatit on aika vaikee laittaa vikaks kun ne on siinä ostosten päällä ettei lyttäänny painavien alla. Eriasia jos on vaan vähän ostoksia. Kaupat on myös useimmiten suunniteltu niin, että hevi osasto on vikana. Vähän vois ajatella itteensä pidemmälle.
Jotkut asiakkaat tekevät niin, että jos myyjä yrittää ujuttaa arat tuotteet kassapöydän reunamalle, niin asiakas pönkäisee ne tuotteet hihnan loppupäähän, että "ne on sieltä helpompi pakata". Nämä siis niitä asiakkaita, jotka jäävät tuijottamaan kassanäytöltä ostosten hintoja, eivätkä ala heti pakata ostoksia.
Eikös kuluttaja-asiamies ole sitä mieltä, että jos tarjoustuote on loppunut, on vastaava tuote myytävä samalla hinnalla?
Jos noin ottaa päähän, vaihda alaa😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Joo pitäisi varmaan aspan tulla ja laittaa ne tuotteet asiakkaan puolesta hihnalle kun tuntuu olevan niin hlvetin vaikeaa sekin. Y. Kassalla oleva.
No ei ne sillä puolella koskaan ryttyyn mene, kun se hihna ei laahaa.
Mielensäpahoittajat taas kommentoimassa miten asiakaspalvelijan pitäisi tehdä työnsä. Painukaa vaikka vttuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin ottaa päähän, vaihda alaa😇
Niimpä niin. Asiakas on idiootti niin alan vaihtoko auttaa asiakkaan käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko pieneen pussiin? No totta vitussa ne laitetaan.
Joo voin antaa pussin niin laita itse jos asenne on toi. T. Kassalla oleva.
Saa se itekkin otettua, olkoon ilman jos ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kuluttaja-asiamies ole sitä mieltä, että jos tarjoustuote on loppunut, on vastaava tuote myytävä samalla hinnalla?
Öö, ei ole. Tarjoustuotteissa on poikkeuksetta maininta "rajoitettu erä" tai "niin kauan kuin tuotteita tarjousaikana riittää", joten ei, et saa Juhlamokkaa tarjoushinnalla vaikka Kultakatriina ehti loppua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kuluttaja-asiamies ole sitä mieltä, että jos tarjoustuote on loppunut, on vastaava tuote myytävä samalla hinnalla?
Joo ei todellakaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Miks muuten nykyään niin harva kassalla työskentelevä tekee näin? Ennen tää oli itsestään selvyys eikä vie yhtään sen enempää aikaa.
Luulis myös kassalla työskentelevän tajuuvan, että otoksia tekevällä esim ne salaatit on aika vaikee laittaa vikaks kun ne on siinä ostosten päällä ettei lyttäänny painavien alla. Eriasia jos on vaan vähän ostoksia. Kaupat on myös useimmiten suunniteltu niin, että hevi osasto on vikana. Vähän vois ajatella itteensä pidemmälle.
Tottakai se on asiakaspalvelijan syytä miten tyhmä asiakas on. Kaupasta kun ei aivoja saa ostettua. T. Asiakaspalvelija.
Tietkö usein käy niin, että kun jotain työtä tekee pitkään niin unohtuu se toinen puoli. Sillon tulee sellanen olo, että niiden asiakkaiden pitäisi tulla esim sinne kassalle ymmärtääkseen mitä se on. Siinä on sisällä pieni totuus. Ois kyllä todella hyvä nähdä myös se kassan puoli. Mut huomaatko, että kun ite oot siellä kassalla ja kyllästynyt siihen niin unohdat sen asiakkaan puolen? Huomaat sen jossain kohtaa kun kassatyön lopettamisesta on pidempään aikaa ja asiakas puoli alkaa taas olemaan tutumpaa. Kassatilanteessakin on kuitenkin 2 hyvin erilaista puolta. Asiakkaan ja myyjän.
Oon ite huomannu saman sekä kassatyössä (olin 8 vuotta kassalla ennen alanvaihtoa) mut myös nykyisessä työssä hoitoalalla. Nykyään oon niin tottunut siihen hoitajapuoleen, että kun mummi joutui palvelutaloon ja olinkin yhtäkkiä omaisen roolissa se tuntuikin kummalliselta heittää työminä pois ja olla omainen. Sen jälkeen oppi myös ihan eri tavalla omaisen puolta mikä on sen jälkeen tukenut paljon hoitajan työssäkin.
Ja se salaatti. Oikeesti kaikki ymmärtää noiden muiden asioiden ärsytyksen, mutta miksi et voi nähdä sitä asiakkaan puolta siinä salaatissa? Miksi tuntuu niin vaikealta todeta, että omalla käytöksellä vois helposti säästää sen salaatin eikä lytätä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Miks muuten nykyään niin harva kassalla työskentelevä tekee näin? Ennen tää oli itsestään selvyys eikä vie yhtään sen enempää aikaa.
Luulis myös kassalla työskentelevän tajuuvan, että otoksia tekevällä esim ne salaatit on aika vaikee laittaa vikaks kun ne on siinä ostosten päällä ettei lyttäänny painavien alla. Eriasia jos on vaan vähän ostoksia. Kaupat on myös useimmiten suunniteltu niin, että hevi osasto on vikana. Vähän vois ajatella itteensä pidemmälle.
Jotkut asiakkaat tekevät niin, että jos myyjä yrittää ujuttaa arat tuotteet kassapöydän reunamalle, niin asiakas pön
Silloinhan ne tuotteet siirtyy asiakkaan vastuulle tuolla toiminnalla? Mutta ennen ostamista tuotteet on kyllä hihnalla liikuttamisen ajan työntekijän vastuulla jos asiakas ei tee noin.
Ja oikeesti ymmärrän täysin apn kiukun näistä muista asioista, oon itekin ollut pitkään kassalla töissä, mutta tota salaattia en vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö
Miks muuten nykyään niin harva kassalla työskentelevä tekee näin? Ennen tää oli itsestään selvyys eikä vie yhtään sen enempää aikaa.
Luulis myös kassalla työskentelevän tajuuvan, että otoksia tekevällä esim ne salaatit on aika vaikee laittaa vikaks kun ne on siinä ostosten päällä ettei lyttäänny painavien alla. Eriasia jos on vaan vähän ostoksia. Kaupat on myös useimmiten suunniteltu niin, että hevi osasto on vikana. Vähän vois ajatella itteensä pidemmälle.
Tottakai se on asiakaspalvelijan syytä miten tyhmä asiakas on. Kaupasta kun ei aivoja saa ostettua. T. Asiakaspalvelija.
Sä kun oot niin fiksu niin kun asiakas ostaa kärryllisen tavaraa ja heviosasto on viimeisenä kaupassa, niin mitä suosittelet asiakkaan tekevän, ettei ne salaatit tule ensimmäisenä? Ja jos suosittelet niiden alta kaivamista niin entä jos niitä on paljon? Ja eikö sua ärsytä jos asiakas on tästä syystä hidas eikä esim ehdi tästä syystä pakkaamaan tavaroita ja hihnat täyttyy niin, ettet voi jossain kohtaa jatkaa sun työtä? Mikä on sun ammattilaisen näkemyksellä oikea tapa tähän?
Salaatti on kyllä vähän sun vika, jos et liu'uta sitä sivuun niinkun muitakin helposti rikkoutuvia tai lyttääntyviä tavaroita. Kuuluu ihan perus kassan tehtäviin tehdä.
T: entinen kassahenkilö