Pärjääkö tesla kolmosen peräkontin kanssa?
Vaikuttaa hiton hankalalta kun ei saa edes hattuhyllyä irti.
Kommentit (18)
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Onhan siinä se missä kaiuttimet ovat. Kontti on sellainen puikula. Y:tä en harkitse 100km lyhyemmän rangen vuoksi. Renault scenic e-tech voisi olla varteenotettava vaihtoehto vilkkuviiksineen ja peräkontteineen.
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Lisään vielä että työn vuoksi peräkontilla on käyttöä päivittäin.
Sierra vakio femma 6.3 sekunttiin nollasta sataan, 3.6 vapari vapari. Kahen litran turbo 16 venttiilinen vetää 6.2 sekunttiin, saa olla aika kova vakio tesla että se vetää eelle
Kontti on itselle riittävä, penkithän siinä kaatuu. Se ns. hattuhylly ei irtoa, muttei siitä mitään hyötyä olisi, kun lasi menee sen taakse kuitenkin. Ja onhan siinä pieni frunkki edessä, mutta sinne nyt ei mahdu kuin keissi kaljaa. Mulla on 2 lasta ja vaimo, tälle jengille on riittänyt. Mökkireissut tekee hiukka tuskaa, saa kyllä tunkea sitä tavaraa. Se on ihan siinä ja siinä. Mutta itsellä mökkireissua on kohtuu vähän. Arkikäytössä riittää oikein erinomaisesti tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kontti on itselle riittävä, penkithän siinä kaatuu. Se ns. hattuhylly ei irtoa, muttei siitä mitään hyötyä olisi, kun lasi menee sen taakse kuitenkin. Ja onhan siinä pieni frunkki edessä, mutta sinne nyt ei mahdu kuin keissi kaljaa. Mulla on 2 lasta ja vaimo, tälle jengille on riittänyt. Mökkireissut tekee hiukka tuskaa, saa kyllä tunkea sitä tavaraa. Se on ihan siinä ja siinä. Mutta itsellä mökkireissua on kohtuu vähän. Arkikäytössä riittää oikein erinomaisesti tietenkin.
Onhan siinä litroja paljon, lähes sama kuin esim skoda octaviassa. Mutta lastaus on tunkemista peräaukkoon, ja jos jotain tarvitsee takaa, saa kaiken ottaa edestä ensin pois.
Vierailija kirjoitti:
Sierra vakio femma 6.3 sekunttiin nollasta sataan, 3.6 vapari vapari. Kahen litran turbo 16 venttiilinen vetää 6.2 sekunttiin, saa olla aika kova vakio tesla että se vetää eelle
No ehkä se kiihtyvyys ei ole kaiken a ja o. Mutta kyllä tuo Model 3 P mikä itsellä on, niin kiihtyy 3.2s 0-100kmh, jos se nyt kiinnostelee.
On teillä Teslan omistajilla ihmeongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Kompromissiauto. Hyvää on ajotuntuma, yhden polkimen ajo, se infotainment, suorityskyky ja suorituskyky. Sillä ehtii siis. Paskaa on laatu. Itsellä Audi ja BMW tausta, niin ei voi kyllä verrata. Ne oli priimaa, tämä on toyota. Vähän sellaista nitinää ja natinaa. Riippuu tietenkin mihin on tottunut ja mitä hakee, mutta mulle itselleni laatu ei ole riittävä. En varmaan ostaisi nyt jos saisin valita. Se on kompromissi kuten sanoin, tai ehkä konseptiauto on parempi termi. Se ei ole vielä valmis, kuten vanhoilla autonvalmistajilla automallit on.
Onneksi en ole mikään köyhä ja varaa ajaa polttiksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Kompromissiauto. Hyvää on ajotuntuma, yhden polkimen ajo, se infotainment, suorityskyky ja suorituskyky. Sillä ehtii siis. Paskaa on laatu. Itsellä Audi ja BMW tausta, niin ei voi kyllä verrata. Ne oli priimaa, tämä on toyota. Vähän sellaista nitinää ja natinaa. Riippuu tietenkin mihin on tottunut ja mitä hakee, mutta mulle itselleni laatu ei ole riittävä. En varmaan ostaisi nyt jos saisin valita. Se on kompromissi kuten sanoin, tai ehkä konseptiauto on parempi termi. Se ei ole vielä valmis, kuten vanhoilla autonvalmistajilla automallit on.
huutista kermperseelle
"minulle laatu ei ole riittävä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Kompromissiauto. Hyvää on ajotuntuma, yhden polkimen ajo, se infotainment, suorityskyky ja suorituskyky. Sillä ehtii siis. Paskaa on laatu. Itsellä Audi ja BMW tausta, niin ei voi kyllä verrata. Ne oli priimaa, tämä on toyota. Vähän sellaista nitinää ja natinaa. Riippuu tietenkin mihin on tottunut ja mitä hakee, mutta mulle itselleni laatu ei ole riittävä. En varmaan ostaisi nyt jos saisin valita. Se on kompromissi kuten sanoin, tai ehkä konseptiauto on parempi termi. Se ei ole vielä valmis, kuten vanhoilla autonvalmistajilla automallit on.
Onhan tämä melkoinen murros. Tuntuu että vanhat merkit ovat vasta pääsemässä kisaan mukaan. Vahinko että auto pitää hommata tänä, eikä ensi vuonna. Itsellä arvostus menee pitkälti rangen mukaan, kun työn puolesta joutuu tien päällä paljon olemaan. Vuositasolla tolpannokka-aika minimoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Kompromissiauto. Hyvää on ajotuntuma, yhden polkimen ajo, se infotainment, suorityskyky ja suorituskyky. Sillä ehtii siis. Paskaa on laatu. Itsellä Audi ja BMW tausta, niin ei voi kyllä verrata. Ne oli priimaa, tämä on toyota. Vähän sellaista nitinää ja natinaa. Riippuu tietenkin mihin on tottunut ja mitä hakee, mutta mulle itselleni laatu ei ole riittävä. En varmaan ostaisi nyt jos saisin valita. Se on kompromissi kuten sanoin, tai ehkä konseptiauto on parempi termi. Se ei ole vielä valmis, kuten vanhoilla autonvalmistajilla automallit on.
huutista kermperseelle
"minu
Teslan laaduttomuushan on ihan yleistä tietoa.
Teslan laaduttomuushan on ihan yleistä tietoa.
No onhan se mahdollisimman halvalla tehty. Naamioitu minimalismiksi fanboy osastolla. Mutta teslan voimalinja on edelleen täysin ylivoimainen tehon ja kulutuksen suhteen. Joten sitä tässä joutuu harkitsemaan vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Kompromissiauto. Hyvää on ajotuntuma, yhden polkimen ajo, se infotainment, suorityskyky ja suorituskyky. Sillä ehtii siis. Paskaa on laatu. Itsellä Audi ja BMW tausta, niin ei voi kyllä verrata. Ne oli priimaa, tämä on toyota. Vähän sellaista nitinää ja natinaa. Riippuu tietenkin mihin on tottunut ja mitä hakee, mutta mulle itselleni laatu ei ole riittävä. En varmaan ostaisi nyt jos saisin valita. Se on kompromissi kuten sanoin, tai ehkä konseptiauto on parempi termi. Se ei ole vielä valmis, kuten vanhoilla autonvalmistajilla automallit on.
Mielenkiinnosta, mikä nyt olisi valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja täällä hei. Tesla Model 3:ssa ei ole olemassa hattuhyllyä. Tarkoitatko nyt Model Y:tä?
Yleensäkin, miltä se peräkontti on tuntunut käytännössä?
Kompromissiauto. Hyvää on ajotuntuma, yhden polkimen ajo, se infotainment, suorityskyky ja suorituskyky. Sillä ehtii siis. Paskaa on laatu. Itsellä Audi ja BMW tausta, niin ei voi kyllä verrata. Ne oli priimaa, tämä on toyota. Vähän sellaista nitinää ja natinaa. Riippuu tietenkin mihin on tottunut ja mitä hakee, mutta mulle itselleni laatu ei ole riittävä. En varmaan ostaisi nyt jos saisin valita. Se on kompromissi kuten sanoin, tai ehkä konseptiauto on parempi termi. Se ei ole vielä valmis, kuten vanhoilla autonvalmistajilla automallit on.
Mielenkiinnosta, mikä nyt olisi valin
BMW i4 M50
omistajia?