Lue keskustelun säännöt.
Ihme juttu. Miten AINA sen miehen takana on se vaimo. Vaimoa haukutaan luuseriksi
30.01.2011 |
mutta niinhän se oli että Nancy Reagan aikoinaan kuten Hillary Clinton ja Michelle pistää asioita eteenpäin vaikka sitten jättäisivät työelämän väliin ja keskittyisivät lapsiin ja miehen uraan.Hoh hoijaa taas.Aikaa jää vaikka astrologialle!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla